Ik heb een scooter maart 2002 gekocht en na een paar maanden ging de teller stuk. Ik kreeg een nieuwe na een aantal weken, maar die ging ook stuk, een van de monteurs zei dat het wel vaker gebeurde. Maar na 5 tellers en een jaar later was de garantie ook voorbij. De 5de teller ging vlak na de garantie ook stuk. Ik belde en ze zeiden dat ze niets meer konden doen alleen een nieuwe kopen (€350,- koste dat) dat heb ik niet gedaan want ik vind dat dit garantie is. De dealer zegt niets te kunnen doen want Yamaha geeft geen garantie meer.
Dat vind ik niet kunnen en Yamaha reageert ook niet via brieven en de dealer laat mij ook stikken.(dealer is Logtmeijer uit Vollenhoven)
Ik zou graag willen weten of je echt zo mag behandelt word als de garantie over is dat je dat ze je dan ineens niet meer kennen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Yamaha Neo's defecte teller
Re: Yamaha Neo's defecte teller
Nee, jou dealer heeft niet het recht om jou zo maar in de kou te laten staan, door de zaak op de fabrikant af te schuiven. Die teller is nu al 5 keer stuk gegaan en de eerste 4 keren dat ze 'm vervangen hebben deden ze dat of het de normaalste zaak is dat een onderdeel van 350 euro zo snel kapot gaat. Maar dat is niet normaal, er moet kennelijk toch iets niet goed zijn aan de construktie van die teller. En dat hebben ze eigenlijk al eerder toegegeven door te zeggen dat het vaker gebeurde. Mijn conclusie: Zij hebben jou een product verkocht waarvan een onderdeel (de teller) niet voldoet aan dat wat je er van had mogen verwachten. IK vindt dat je kunt eisen dat zij kosteloos een deugdelijke teller leveren.