LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zalando Lounge Slechte Garantie Diamanten Ring

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Louise77

Zalando Lounge Slechte Garantie Diamanten Ring

Ongelezen bericht door Louise77 »

Op 07-02-2014 heb ik een diamanten ring ontvangen die ik besteld had bij Zalando Lounge. Het merk van de ring is Le Diamantaire en van 2000 euro afgeprijsd naar 654,90 euro. Prachtige ring maar na 3 maanden kwam ik erachter dat een diamantje eruit was gevallen. Zalando Lounge bood een garantie van 2 jaar aan. Echter heb ik met de klantenservice gesproken en de ENIGE mogelijkheid is om de ring te retourneren en het aankoop bedrag terug te krijgen. Reparatie is niet mogelijk. Belachelijk als er een garantie van 2 jaar wordt aangeboden en dit dan de enige oplossen is..

Daarnaast wil ik nog een minpunt melden omtrent de bezorging. Het pakketje met de ring was onverzekerd verzonden en bij de buren!! afgeleverd omdat ik niet thuis was. Dit kan toch niet met zo'n dure aankoop.

Zalando Lounge ik ben - of was - een hele goede klant bij jullie maar ik vind dit wel te ver gaan.

alfatrion

Re: Zalando Lounge Slechte Garantie Diamanten Ring

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je hebt het recht om de reparatie door een ander te laten uitvoeren en Zalando moet dat dan vergoeden.
art. 7:21 lid 6 BW schreef:Indien bij een consumentenkoop de verkoper niet binnen een redelijke tijd nadat hij daartoe door de koper schriftelijk is aangemaand, aan zijn verplichting tot herstel van de afgeleverde zaak heeft voldaan, is de koper bevoegd het herstel door een derde te doen plaatsvinden en de kosten daarvan op de verkoper te verhalen.

Louise77

@alfatrion Bedankt ik ga het met Zalando Lounge er over hebben.

Louise77

Ik heb het er nog een keer over gehad en Zalando Lounge blijft bij hun standpunt.
Wat kan ik doen zodat zij de kosten vergoeden?

Gesloten