Precies de reden om niet bij dergelijke shops te bestellen. Doe je dat wel, dan moet je ook niet klagen.NeoDutchio schreef:Het is een dropshippingbedrijf. Persoon in Amerika besteld in China en laat het hier bezorgen. De koper loopt risico's en de verkoper geeft niet thuis.Moneyman schreef:Ik zie het volgende in hun voorwaarden. Nog even geduld dus.
Bezorging
Bestellingen worden vaak rechtstreeks door onze leverancier verzonden, hierdoor kan de levertijd tussen 2-4 weken zijn. Deze levertijd verschild, en kan soms meer of minder dan de gemiddelde levertijd zijn. Terugbetalingen of annuleringen kunnen niet gedaan worden tijdens transport.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zebra gadgets
Re: Zebra gadgets
Ook ik heb op 8 nov een product gekocht. Een magnetische voorruitdeken. Eerstens bij de link 'bezorging bestelling' de melding, dat er iets met de magneetjes aan de hand was en de bestelling daardoor vertraagd was. De excuses daarna voor de vertraging, maar het probleem was nu opgelost, levering tussen 2 en 10 dec. Geen levering! Gisteren ineens zou het product bezorgd zijn. Was een paar dagen weg, maar niets ontvangen.
Nu krijg ik helemaal geen mogelijkheid meer om te checken wanneer de levering zou zijn. De link doet het gewoon niet meer.
Ik heb betaald aan Detlev Kemps naar idd een Duitse rek. Te weten: DE08700111106020533550.
Klinkt niet goed dus.
Nu krijg ik helemaal geen mogelijkheid meer om te checken wanneer de levering zou zijn. De link doet het gewoon niet meer.
Ik heb betaald aan Detlev Kemps naar idd een Duitse rek. Te weten: DE08700111106020533550.
Klinkt niet goed dus.
Twee keer een mail geschreven, maar geen enkele reactie
-
5 Januari, ik heb op 7 November ook een magnetisch vooruit kleed besteld bij zebra gadgets en heb een email ontvangen dat de bestelling onderweg was een week niks gehoord na die week kreeg ik te zien op de website dat er een probleem was met de magneten in het magnetische vooruit kleed ongeveer 2 weken erna stond er op de website dat het pakket was bezorgt niks gezien 4 erna gebeld met postnl was een beetje lastig om informatie over te krijgen omdat er geen track and trace code aanwezig was uiteindelijk doormiddel van postcode en huisnummer toch informatie gekregen waarbij werd gezegd dat het pakket er was maar er een fout was tijdens het sorteer proces en dat het binnen 2 dagen moet komen als het pakket dan niet kwam zou er contact worden opgenomen met de afzender (zebra gadgets) niks ontvangen na die 2 dagen dus nogmaals gebeld met postnl (een andere medewerker) die er niks van af wist schoot dus niets mee op en tot op de dag van vandaag niks ontvangen nooit meer iets bestellen bij zebra gadgets en dat is mijn advies voor ieder persoon dat daar wilt bestellen.
Enkele weken geleden heb ik een "ijsdeken" gekocht en betaald. Het ding is nooit bezorgd, en gezien de vele klachten die ik over Zebra heb gelezen over de (on)betrouwbaarheid van Zebra verwacht ik ook niet dat dit alsnog gebeurt. Mijn advies: niks kopen bij Zebra.
-
3 ledlampjes besteld met bewegingsmelder. Het duurde weken voordat ik ze binnen kreeg. Bleek dat een van de lampjes niet werkte. Heb hier per mail melding van gemaakt. Werd niet beantwoord. Advies: bestel niets meer bij deze mensen maar bestel rechtstreeks bij Alie Express. Dat doen zij ook en sturen het dan door