Lezers,
Ik had mijn bikini van het merk O'Neill een week voor mijn vertrek naar Turkije aangeschaft. Omdat ik die week nog moest werken heb ik deze maar 1 keer gedragen. Tijdens mijn verblijf, 2 weken, in Turkije rekte mijn bikini steeds verder uit. De bandjes van het bovenstuk en ook het broekje. Bij terugkomst in Nederland ben ik gelijk naar de winkel gegaan. Ik kon bijna wel 2 keer in deze bikini. De winkelier constateerde dat de bikini behoorlijk was uitgerekt. Hij zei dat een bikini ongeveer 1 jaar meegaat. Maar ja ik had deze nog maar 3 weken en kon er eigenlijk niets meer mee. Voor de goede orde stelde hij voor om de bikini op te sturen naar O'Neill. Na meerdere malen te hebben gebeld met de winkelier ben ik uiteindelijk naar de winkel gegaan. Het was inmiddels 7 weken geleden dat de bikini was opgestuurd. Wat bleek: de winkelier had helemaal niet de bikini opgestuurd en had alleen maar telefonisch contact gehad met O'Neill. Er werd hem gezegd dat dit geval niet binnen de garantie valt. Ik heb hier geen genoegen meegenomen, zeker omdat de bikini ook nog eens 53,95 kostte. De winkelier wacht nu op de vertegenwoordiger van O'Neill en gaat nogmaals de klacht onder de aandacht brengen. Inmiddels heb ik ook contact gezocht met O'Neill, maar die geven niet thuis. Ik moet het maar met de winkelier afhandelen, was hun antwoord. Ik vrees voor een goede afloop
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] badkleding
-
Gast
Re: badkleding
Waarom begin je deze discussie opnieuw....
Is toch reeds een discussie over geweest en die is gesloten.
Is toch reeds een discussie over geweest en die is gesloten.