LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aldi stoot verantwoordelijk af
Aldi stoot verantwoordelijk af
Eind vorig jaar een Weerstation gekocht bij Aldi. Nu blijkt de sensor (die je ergens buiten mag ophangen) defect. In de winkel werd al snel verwezen naar het servicebedrijf. Ik was het daarmee natuurlijk niet eens, maar ik wist nog niet wat ik nu weet, dat Aldi daar een gewoonte van maakt.
Servicebedrijf gemailed. "U mag 13,05 overmaken voor een nieuwe sensor" Ik schreef een reactie en vroeg of zij mijn mail wel goed had gelezen:
------------------------------------------
Servicebedrijf:
Beste,
U kan deze buitensensor bij ons bestellen.
De prijs van dit onderdeel bedraagt € 13,05
U kan dit bedrag overschrijven op volgend rekeningnummer:
---
Loek
Beste mevrouw xxx.
Heeft u mijn bericht wel gelezen? Dit apparaat valt nog onder de garantie!
Ik ga dus niets betalen
Met vriendelijke groet
---
Servicebedrijf:
Beste
Ja, u heeft gelijk. Excuseer, ik had het verkeerd gelezen.
Ik ga u een buitensensor opsturen. Maar dan heb ik eerst een kopie van de kassabon nodig, aub.
Met vriendelijke groeten,
--------------------------------------------
Na deze ervaring, gemailed naar Aldi (via een formulier)
Deze bood excuses aan en daarna kreeg ik een mail:
Aldi
Geachte heer ,
Wij betreuren uw klacht en bieden u hiervoor onze verontschuldigingen aan. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag een kopie van de kassabon.
Wij gaan er vanuit u hiermee tot dusver voldoende geïnformeerd te hebben en wachten uw reactie af.
Met vriendelijke groet.
----------
Daarna dit mailtje:
Geachte heer ,
U heeft recht op 3 jaar garantie. De garantieafhandeling verloopt via het servicebedrijf van Teknihall, bereikbaar via telefoonnummer 0900-4466644 of via e-mail: [email protected]. U kunt met dit servicebedrijf contact opnemen bij vragen of problemen. De garantievoorwaarden staan vermeld in de gebruiksaanwijzing.
Wij vertrouwen erop dat het servicebedrijf uw klacht naar tevredenheid zal afhandelen. Indien dit niet het geval is, dan vernemen wij dat graag en verzoeken u om contact met ons op te nemen.
------------------------------
Tja en nu dit :
Geachte heer [persoonsgegevens door Moderator verwijderd],
Excuses, u heeft gelijk. Wij hebben uw klacht niet goed gelezen. Wij zullen gaan overleggen met het servicebedrijf en onze leverancier en zo spoedig mogelijk informeren over de verdere afhandeling.
Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Inkoop
------------------------
Dus alweer "we hebben het niet goed gelezen"
Wat een bende, nu maar afwachten wat zij beslissen...
Never nooit meer nonfood artikelen kopen bij de Aldi, het is vreselijk met die garantie manieren van hun
A.u.b.: Geen reactie die niet on-topic zijn, dank u
Servicebedrijf gemailed. "U mag 13,05 overmaken voor een nieuwe sensor" Ik schreef een reactie en vroeg of zij mijn mail wel goed had gelezen:
------------------------------------------
Servicebedrijf:
Beste,
U kan deze buitensensor bij ons bestellen.
De prijs van dit onderdeel bedraagt € 13,05
U kan dit bedrag overschrijven op volgend rekeningnummer:
---
Loek
Beste mevrouw xxx.
Heeft u mijn bericht wel gelezen? Dit apparaat valt nog onder de garantie!
Ik ga dus niets betalen
Met vriendelijke groet
---
Servicebedrijf:
Beste
Ja, u heeft gelijk. Excuseer, ik had het verkeerd gelezen.
Ik ga u een buitensensor opsturen. Maar dan heb ik eerst een kopie van de kassabon nodig, aub.
Met vriendelijke groeten,
--------------------------------------------
Na deze ervaring, gemailed naar Aldi (via een formulier)
Deze bood excuses aan en daarna kreeg ik een mail:
Aldi
Geachte heer ,
Wij betreuren uw klacht en bieden u hiervoor onze verontschuldigingen aan. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag een kopie van de kassabon.
Wij gaan er vanuit u hiermee tot dusver voldoende geïnformeerd te hebben en wachten uw reactie af.
Met vriendelijke groet.
----------
Daarna dit mailtje:
Geachte heer ,
U heeft recht op 3 jaar garantie. De garantieafhandeling verloopt via het servicebedrijf van Teknihall, bereikbaar via telefoonnummer 0900-4466644 of via e-mail: [email protected]. U kunt met dit servicebedrijf contact opnemen bij vragen of problemen. De garantievoorwaarden staan vermeld in de gebruiksaanwijzing.
Wij vertrouwen erop dat het servicebedrijf uw klacht naar tevredenheid zal afhandelen. Indien dit niet het geval is, dan vernemen wij dat graag en verzoeken u om contact met ons op te nemen.
------------------------------
Tja en nu dit :
Geachte heer [persoonsgegevens door Moderator verwijderd],
Excuses, u heeft gelijk. Wij hebben uw klacht niet goed gelezen. Wij zullen gaan overleggen met het servicebedrijf en onze leverancier en zo spoedig mogelijk informeren over de verdere afhandeling.
Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Inkoop
------------------------
Dus alweer "we hebben het niet goed gelezen"
Wat een bende, nu maar afwachten wat zij beslissen...
Never nooit meer nonfood artikelen kopen bij de Aldi, het is vreselijk met die garantie manieren van hun
A.u.b.: Geen reactie die niet on-topic zijn, dank u
Laatst gewijzigd door Radar op 03 mei 2018 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bericht aangepast door Moderator: persoonsnaam verwijderd
Reden: bericht aangepast door Moderator: persoonsnaam verwijderd
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Eigenlijk snap ik het probleem niet , je hebt een defect artikel. Een leverancier wil dat vervangen als je de kassabon (via mail ?) kunt overleggen, op zich ook een heel redelijk verzoek.ALDI besteedt laat altijd alle garantie zaken door een leverancier afhandelen.
Maakt het dan uit of je die kassabon naar [email protected] of [email protected] stuurt ?
Als er nu een geschil zou zijn over de garantie is het anders maar dat lijkt er nu niet te zijn.
Als je de kassabon ineens naar het servicebedrijf had gestuurd had je misschien al een andere gehad. Door op je strepen te gaan staan leg je er zelf nu een laag tussen.Wat een bende, nu maar afwachten wat zij beslissen...
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
bprosman schreef:Eigenlijk snap ik het probleem niet , je hebt een defect artikel. Een leverancier wil dat vervangen als je de kassabon (via mail ?) kunt overleggen, op zich ook een heel redelijk verzoek.ALDI besteedt laat altijd alle garantie zaken door een leverancier afhandelen.
Maakt het dan uit of je die kassabon naar [email protected] of [email protected] stuurt ?
Als er nu een geschil zou zijn over de garantie is het anders maar dat lijkt er nu niet te zijn.
Als je de kassabon ineens naar het servicebedrijf had gestuurd had je misschien al een andere gehad. Door op je strepen te gaan staan leg je er zelf nu een laag tussen.Wat een bende, nu maar afwachten wat zij beslissen...
Je vergeet even dat een klant normaal gesproken bij de winkel dit zou moeten kunnen afhandelen en Aldi niet mij zou moeten afschepen via e.o.a. servicedienst.
Trouwens, heb ik al de bon naar beide partijen gestuurd en zoals je kunt lezen kunnen ze niet echt goed lezen.
Ik zal de gehele communicatie hier niet vermelden maar Aldi en het service bedrijf werken volledig langs elkaar heen en dat is nou PRECIES waar ik juist niet mee te maken wens te hebben, vandaar: als je bij een bedrijf iets koopt, moet je bij datzelfde bedrijf ook jouw garantie krijgen en niet bij een extern bedrijf.
En er IS een geschil over de garantie: het apparaat werkt niet goed en het servicebedrijf wil dit niet goed oplossen (die leest mijn mail niet goed omdat daar duitsers mijn email beantwoorden)
Daarbij komt ook nog dat ik kosten kwijt zal zijn bij het opsturen van dit product terwijl dit een productiefout is.
Daarbij komt ook dat ik gewoon naar de winkel moet kunnen gaan om dit te regelen en niet via een omslachtige manier bezig moet zijn (ik ging al bijvoorbeeld voor niets naar de winkel) per post opsturen (hopen komt die dan wel aan) dan krijg ik hem natuurlijk weer terug gezonden zodra deze is gerepareerd of een ander krijg, moet ik voor thuis blijven etc. etc. dit kan allemaal makkelijker, zie daar het verschil......
@MichielFRL
Nee ik krijg mijn geld in de winkel niet terug.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Als jij je beroept op de wettelijke garantie, dan kun je deze rekening indienen bij Aldi.Loek3000x schreef:Daarbij komt ook nog dat ik kosten kwijt zal zijn bij het opsturen van dit product terwijl dit een productiefout is.
Er is alleen geen wet waarin dit is geregeld. Dus als je dit wilt dan moet je kopen bij winkels waarbij dit zo gaat.Loek3000x schreef:Daarbij komt ook dat ik gewoon naar de winkel moet kunnen gaan om dit te regelen en niet via een omslachtige manier bezig moet zijn (ik ging al bijvoorbeeld voor niets naar de winkel) per post opsturen (hopen komt die dan wel aan) dan krijg ik hem natuurlijk weer terug gezonden zodra deze is gerepareerd of een ander krijg, moet ik voor thuis blijven etc. etc. dit kan allemaal makkelijker, zie daar het verschil......
Trouwens, wie heeft die drie jaar garantie gegeven?
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Die 3 jaar is niet apart bij Aldi, doen ze wel vaker, staat vaak ook op de doos. Laatst een wiel van mijn robot stofzuiger (ook 3 jaar garantie) defect, kopie bon, foto serienummer apparaat en foto wiel (er is namelijk een linkse en rechtse) opgestuurd naar het servicebedrijf. Binnen een paar dagen pakje aan de deur met een nieuw wiel. Zo gemakkelijk kan het dus ook, ondanks dat het mijn "recht" is Aldi daar niet mee lasting gevallen en meteen naar het servicebedrijf gegaan.Trouwens, wie heeft die drie jaar garantie gegeven?
Nogmaals, daarom snap ik niet waarom je Aldi in de communicatie betrokken hebt, daarmee maak je het alleen maar ingewikkelder.Ik zal de gehele communicatie hier niet vermelden maar Aldi en het service bedrijf werken volledig langs elkaar heen en dat is nou PRECIES waar ik juist niet mee te maken wens te hebben,
-
- Berichten: 32562
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt. Als Aldi je naar de fabriek had verwezen, vanwege de fabrieksgarantie, dan had je een punt. Je hebt het niet bij de fabrikant gekocht, maar bij de Aldi. Aldi heeft er, om redenen die ik niet ken, kennelijk voor gekozen een extern servicepunt in te schakelen. Naar mijn mening is er niets mis mee als de Aldi voor haar garantie gebruikt maakt van een externe partij.Loek3000x schreef:
Je vergeet even dat een klant normaal gesproken bij de winkel dit zou moeten kunnen afhandelen en Aldi niet mij zou moeten afschepen via e.o.a. servicedienst.
Hoe de Aldi ter plekke jouw spullen zou moeten repareren (want dat is eigenlijk wat je wil) is me een raadsel, want de winkel is daar niet op ingericht.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Ik ken geen regel die een winkel verplicht om service te verleden voor garantie die door een ander gegeven is.witte angora schreef:Als Aldi je naar de fabriek had verwezen, vanwege de fabrieksgarantie, dan had je een punt. Je hebt het niet bij de fabrikant gekocht, maar bij de Aldi.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
@alfatrion » staat inderdaad op de doos, dus bij de importeur/ servicekantoor of fabriek
@bprosman » Het was voor mij niet ingewikkeld hoor, ik ging in de 1ste instantie naar de Aldi, deze hadden dit goed kunnen afhandelen, maar omdat zij mij verwezen (en ik toen nog niet wist hoe dit met vele klanten gaat) heb ik contact opgenomen met het servicebureau... Die leest niet goed, wil mij iets in rekening brengen en communiceert slecht. En als het zo makkelijk zou zijn:
1 - Ding moest ik weer meenemen vanuit de winkel
2 - Bellen naar servicelijn (wat geld kost)
3 - Mail schrijven naar servicelijn omdat ik de gekozen oplossing niet goed vond omdat ze de mail verkeerd hadden gelezen
4 - Meerdere mailtjes geschreven naar servicebedrijf EN Aldi dat ik niet tevreden was met de gang van zaken
5 - Apparaat moet waarschijnlijk opgestuurd worden, ik ben zelf verantwoordelijk voor het zenden (logisch, maar zou niet nodig mogen zijn)
6 - Opsturen kost geld
7 - Moet weer thuis blijven voor het ontvangen van het pakketje
8 - Dan moet er iets aan gedaan zijn, dat hoop ik dan maar
9 - Enige beschadigingen zijn niet uit te sluiten door hun toedoen, dat kan ik natuurlijk dan na afloop moeilijk bewijzen
10 - Dan volgt er in het ergste geval weer een lange mailwisseling
9 tot 10 handelingen (en misschien vergeet ik er wel een paar) die allemaal niet nodig zijn.
Ach ik merk het wel, mocht het zo gigantisch omslachtig gaan dan moet ik dus nooit meer iets uit de non-food afdeling kopen bij de Aldi..
@bprosman » Het was voor mij niet ingewikkeld hoor, ik ging in de 1ste instantie naar de Aldi, deze hadden dit goed kunnen afhandelen, maar omdat zij mij verwezen (en ik toen nog niet wist hoe dit met vele klanten gaat) heb ik contact opgenomen met het servicebureau... Die leest niet goed, wil mij iets in rekening brengen en communiceert slecht. En als het zo makkelijk zou zijn:
1 - Ding moest ik weer meenemen vanuit de winkel
2 - Bellen naar servicelijn (wat geld kost)
3 - Mail schrijven naar servicelijn omdat ik de gekozen oplossing niet goed vond omdat ze de mail verkeerd hadden gelezen
4 - Meerdere mailtjes geschreven naar servicebedrijf EN Aldi dat ik niet tevreden was met de gang van zaken
5 - Apparaat moet waarschijnlijk opgestuurd worden, ik ben zelf verantwoordelijk voor het zenden (logisch, maar zou niet nodig mogen zijn)
6 - Opsturen kost geld
7 - Moet weer thuis blijven voor het ontvangen van het pakketje
8 - Dan moet er iets aan gedaan zijn, dat hoop ik dan maar
9 - Enige beschadigingen zijn niet uit te sluiten door hun toedoen, dat kan ik natuurlijk dan na afloop moeilijk bewijzen
10 - Dan volgt er in het ergste geval weer een lange mailwisseling
9 tot 10 handelingen (en misschien vergeet ik er wel een paar) die allemaal niet nodig zijn.
Ach ik merk het wel, mocht het zo gigantisch omslachtig gaan dan moet ik dus nooit meer iets uit de non-food afdeling kopen bij de Aldi..
Laatst gewijzigd door Loek3000x op 30 apr 2015 12:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Ik begrijp eerlijk gezegd helemaal niets van het probleem. U krijgt een nieuwe sensor, u moet alleen even het bonnetje overleggen. Het maakt geen ene moer uit toch van wie u die nieuwe gratis sensor krijgt ?Loek3000x schreef: Servicebedrijf:
Beste
Ja, u heeft gelijk. Excuseer, ik had het verkeerd gelezen.
Ik ga u een buitensensor opsturen. Maar dan heb ik eerst een kopie van de kassabon nodig, aub.
Met vriendelijke groeten,
Elk normaal denkend mens maakt een foto van het bonnetje en mailt dat terug.
TS gaat een mail op poten naar Aldi sturen. Ergo : TS is het bonnetje kwijt.
En dan heeft TS een probleem, zij moet aantonen dat het apparaat bij de Aldi is gekocht.
DAT is het probleem.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Mijn excuus, ik zie dat ik niet duidelijk ben geweest.
Ik had het in de eerste instantie inderdaad over de sensor, maar ook het hoofdstation is niet meer goed (donker geworden, want het is een gekleurde display)
Ik dacht dat ik dit in het lijstje van heen en weer mailen hier tussen had staan, maar dat staat er niet duidelijk, bij deze dus.
Het is dus de sensor die ze wel willen opsturen, dat zou dus prima zijn, als dat het enige probleem zou zijn, maar ook het hoofdtoestel werkt niet meer naar behoren, vandaar deze ophef. Ik zou inderdaad nooit zo een gedoe maken als ik al iets opgestuurd zou krijgen, maar omdat het om zowel de sensor als ook het hoofdtoestel gaat, willen ze dat ik dit compleet naar hun opstuur...
Ik had het in de eerste instantie inderdaad over de sensor, maar ook het hoofdstation is niet meer goed (donker geworden, want het is een gekleurde display)
Ik dacht dat ik dit in het lijstje van heen en weer mailen hier tussen had staan, maar dat staat er niet duidelijk, bij deze dus.
Het is dus de sensor die ze wel willen opsturen, dat zou dus prima zijn, als dat het enige probleem zou zijn, maar ook het hoofdtoestel werkt niet meer naar behoren, vandaar deze ophef. Ik zou inderdaad nooit zo een gedoe maken als ik al iets opgestuurd zou krijgen, maar omdat het om zowel de sensor als ook het hoofdtoestel gaat, willen ze dat ik dit compleet naar hun opstuur...
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Komplete onzin. Er zijn veel meer winkels die je naar een servicedienst of de fabrikant verwijzen. Ze doen dit als serviceverlening, omdat je zo sneller geholpen wordt.Loek3000x schreef: Je vergeet even dat een klant normaal gesproken bij de winkel dit zou moeten kunnen afhandelen en Aldi niet mij zou moeten afschepen via e.o.a. servicedienst.
Waarom jij nu zit te miepen snap ik echt niet. Je buitensensor is kapot en ze willen een nieuwe opsturen. Dat kost jou dus helemaal niets. Je kan wel overal een probleem van maken.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Barre Barry » als je even de pagina had ververst, had je kunnen lezen wat ik 2 minuten daarvoor schrijf...
En deze service heb ik nooit eerder meegemaakt, nogmaals als het alleen om de sensor zou gaan die ik krijg opgestuurd, geen probleem, maar niet als ik de 2 componenten moet sturen ter beoordeling, nou goed, lees mijn vorige bericht maar.
Als jij hier genoegen mee zou nemen, dan ben je niet wijs
En deze service heb ik nooit eerder meegemaakt, nogmaals als het alleen om de sensor zou gaan die ik krijg opgestuurd, geen probleem, maar niet als ik de 2 componenten moet sturen ter beoordeling, nou goed, lees mijn vorige bericht maar.
Als jij hier genoegen mee zou nemen, dan ben je niet wijs
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Had ik kunnen doen, maar als jij je verhaal gewoon in 1x goed neerzet en niet steeds bewerkt zou dat niet nodig zijn.Loek3000x schreef:Barre Barry » als je even de pagina had ververst, had je kunnen lezen wat ik 2 minuten daarvoor schrijf...
En deze service heb ik nooit eerder meegemaakt, nogmaals als het alleen om de sensor zou gaan die ik krijg opgestuurd, geen probleem, maar niet als ik de 2 componenten moet sturen ter beoordeling, nou goed, lees mijn vorige bericht maar.
Als jij hier genoegen mee zou nemen, dan ben je niet wijs
Dat jij die service nog nooit meegemaakt hebt zegt helemaal niets. Meerdere winkels doen het zo. Had jij dat weerstation bij de Gamma gekocht dan had je hetzelfde meegemaakt.
Dan mag ik niet goed wijs zijn, maar ik had al wel mooi een nieuw weerstation gehad als ik in jouw situatie had gezeten.
Wie hier niet goed wijs is, is dus maar de vraag.
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Ik denk dat zijn probleem dan is dat hij het naar de Aldi moet brengen. Zal hij ook wel vrij voor moeten nemen.MichielFRL schreef: Wat ik aangaf over geld terug bij de ALDI, dat willen ze ook nog wel eens doen als je het complete defecte apparaat meeneemt.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Als je de handleiding van het apparaat had gelezen had je je dit allemaal kunnen besparen, daar staat het namelijk in dat de service door een ander bedrijf afgehandeld wordt.9 tot 10 handelingen (en misschien vergeet ik er wel een paar) die allemaal niet nodig zijn.
Eind vorig jaar een Weerstation gekocht bij Aldi. Nu blijkt de sensor (die je ergens buiten mag ophangen) defect.
Laatst gewijzigd door bprosman op 30 apr 2015 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Kijkshop ook, weerstation van mijn ouders (Alecto) direct aangemeld bij Alecto in Den Bosch, binnen een paar dagen nieuwe sensor in de bus.Dat jij die service nog nooit meegemaakt hebt zegt helemaal niets. Meerdere winkels doen het zo. Had jij dat weerstation bij de Gamma gekocht dan had je hetzelfde meegemaakt.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Fabrieksgarantie mag nadelige bepalingen bevatten, zoals dat de verzendkosten voor rekening van de consument komen. Als het product jonger dan 6 tot 8 maanden is, dan is het aantrekkelijker om een beroep op de wettelijke garantie te doen. Daarna moet dit bepaald worden per geval.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Barre Barry » ik heb dit deel niet ge-edit, maar een reactie geschreven...
Wat je ook schrijft dat jij al een nieuw model had gehad is lachwekkend, aangezien ik dit probleem sinds een paar dagen heb en je toch afhankelijk bent van die servicecenter, dus dat kan niet he
MichielFRL » Ik had alles bij mij en ze verwezen mij DIRECT naar de servicecenter
bprosman » De handleiding...... welke man leest nou de handleiding :p
Misschien moeten jullie dit ook maar even zien:
http://www.radartv.nl/uitzending/archie ... leid-aldi/
Wat je ook schrijft dat jij al een nieuw model had gehad is lachwekkend, aangezien ik dit probleem sinds een paar dagen heb en je toch afhankelijk bent van die servicecenter, dus dat kan niet he
MichielFRL » Ik had alles bij mij en ze verwezen mij DIRECT naar de servicecenter
bprosman » De handleiding...... welke man leest nou de handleiding :p
Misschien moeten jullie dit ook maar even zien:
http://www.radartv.nl/uitzending/archie ... leid-aldi/
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Wat betreft die uitzending, weer typisch Radar "Mensen moet heel veel moeite doen om garantie te krijgen", pure onzin, want die externe bedrijven zijn best wel soepel.
"Na 3 uur zoeken heb ik eindelijk een telefoonnummer gevonden" RTFM !!!!!!!
"Na 3 uur zoeken heb ik eindelijk een telefoonnummer gevonden" RTFM !!!!!!!
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Gamma verkoopt ook Alectobprosman schreef:Kijkshop ook, weerstation van mijn ouders (Alecto) direct aangemeld bij Alecto in Den Bosch, binnen een paar dagen nieuwe sensor in de bus.Dat jij die service nog nooit meegemaakt hebt zegt helemaal niets. Meerdere winkels doen het zo. Had jij dat weerstation bij de Gamma gekocht dan had je hetzelfde meegemaakt.
Bij Alecto geven ze gewoon goede service, dus een goede winkel zal je doorverwijzen en er niet zelf tussen gaan zitten. Zo zijn er nog veel meer. Koop maar eens een koffiemachine van De Longhi. Daar kan je mee terug naar de winkel en ben je hem een paar weken kwijt, of je belt De Longhi die dan op korte termijn een servicemonteur langssturen. Maar goed, ik ben dus niet wijs, omdat ik het niet door de winkel op laat lossen.
Niet? Volgens mij bevestigt bprosman dat toch ook.Loek3000x schreef:Barre Barry » ik heb dit deel niet ge-edit, maar een reactie geschreven...
Wat je ook schrijft dat jij al een nieuw model had gehad is lachwekkend, aangezien ik dit probleem sinds een paar dagen heb en je toch afhankelijk bent van die servicecenter, dus dat kan niet he
Of jij nu edit of toevoegd doet er ook weing toe. Waar het om gaat is dat jouw verhaal nogal aan aan veranderingen onderhevig is en ik niet steeds alles ga lezen om te kijken wat er nu weer veranderd is.