LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dell garantie

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Gast

Dell garantie

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo,

Ik heb bijna 13 maanden geleden een Dell Inspiron 8200 gekocht met 1 jaar collect & return garantie. Nu is sinds ongeveer twee weken de ventilator steeds meer lawaai gaan maken. Volgens het diagnose programma werken de ventilatoren nog wel goed, maar op het Amerikaanse DellTalk Forum staat in meerdere topics beschreven dat dit vaak het begin van een kapotte ventilator betekent. Ik heb de ventilatoren al uitgeblazen om zeker te zijn dat het probleem niet stof -en vuil gerelateerd is. Tevens heb ik alle andere aanbevolen maatregelen genomen om enig ander probleem uit te sluiten. Ik weet dat de garantie (nog geen maand) verlopen is, maar van zo'n dure computer mag je toch op z'n minst verwachten dat deze drie jaar probleemloos mee gaat? Desondanks wil Dell mij zonder blikken en blozen voor een reparatie 113 euro in rekening brengen, als ik hiermee akkoord ga ben ik i.v.m. collect & return de computer ook nog een bijna twee weken kwijt!!

Hebben andere mensen ditzelfde (garantie)probleem, en wat mag ik in alle redelijkheid van Dell verlangen? Toch tenminste een tegemoetkoming in de reparatiekosten?

Dell beweert ijskoud dat zo'n ventilator bij zo'n "high-end" laptop nu eenmaal slijt en kapot gaat, maar vooraf is van dit risico zowiezo geen melding gemaakt, je mag toch ook van een "high-end" laptop verwachten dat deze minimaal drie jaar goed functioneert?

Mvg,

Karsten van den Berg

geen

Re: Dell garantie

Ongelezen bericht door geen »

Het apparaat ís nog niet eens kapot

Gesloten