Sinds juni nieuwe Ipack van HP incl. tomtom5; Eur. 649,- na 3 maanden verschenen er tijdens rijden (Ipack gewoon in de houder conform voorschriften), verticale witte strepen op het scherm; alleen een harde reset bood uitkomst. Na einde van de route Ipack uitgezet en boven op een kledingkast gelegd; bij de volgende keer aanzetten verschenen er louter zwarte strepen kriskras op het scherm. Klacht ingediend bij HP, apparaat werd opgehaald en na enkele dagen werd ik gebeld met de vraag of ik de Ipack wilde laten repareren a Eur. 234,-.
Onderzoek had uitgewezen dat het mijn schuld was, er werd zelfs een PFD-document gemaild met daarin vele statements waaruit zou blijken dat HP niet aansprakelijk zou zijn voor het ontstaan van dit defect. Na vele telefonische discussies waarin HP enkele aannames deed zoals: "iemand anders zal het apparaat wel gebruikt hebben"; "Misschien is er iets anders vreemds gebeurd" en nog meer van dit soort zinloze opmerkingen de moed een beetje opgegeven. Op de vraag of ze mij kunnen laten zien waar / hoe het apparaat is stukgemaakt wordt geen antwoord gegeven.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ipack HP3715
Re: Ipack HP3715
Even over je mogelijkheden
Ik denk niet dat je iets kunt claimen bij het verkooppunt, aangezien je het toestel ook zelf naar HP hebt gestuurd en zij ook voor de garantie moeten zorgen.
Een aangetekende brief heeft denk ik helemaal geen zin. En een kort geding is het laatste wat je moet doen als je echt geen andere opties meer hebt.
Ik zou gewoon nog een keer gaan bellen en eisen dat je te zien krijgt wat er nou eigenlijk defect/kapot is. Wat zogenaamd je schuld is. Als er schade aan zit wat je zelf gedaan zou hebben is dit altijd schade die goed zichtbaar en waar ze dus ook een foto van zouden moeten hebben. Aangezien dat ze je deze niet willen laten zien, denk ik niet dat er echt iets defect, maar willen ze gewoon geld zien.
Anders een officiele klachtbrief zou ook kunnen helpen.
Suc6. Laat ff weten hoe het verder loopt.
Ik denk niet dat je iets kunt claimen bij het verkooppunt, aangezien je het toestel ook zelf naar HP hebt gestuurd en zij ook voor de garantie moeten zorgen.
Een aangetekende brief heeft denk ik helemaal geen zin. En een kort geding is het laatste wat je moet doen als je echt geen andere opties meer hebt.
Ik zou gewoon nog een keer gaan bellen en eisen dat je te zien krijgt wat er nou eigenlijk defect/kapot is. Wat zogenaamd je schuld is. Als er schade aan zit wat je zelf gedaan zou hebben is dit altijd schade die goed zichtbaar en waar ze dus ook een foto van zouden moeten hebben. Aangezien dat ze je deze niet willen laten zien, denk ik niet dat er echt iets defect, maar willen ze gewoon geld zien.
Anders een officiele klachtbrief zou ook kunnen helpen.
Suc6. Laat ff weten hoe het verder loopt.