LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] subwoofer na 10 weken nog niet terug

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
metallica74
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2009 15:56

subwoofer na 10 weken nog niet terug

Ongelezen bericht door metallica74 »

hallo ik heb een vraagje ik heb in oktober een subwoofer gekocht yamaha van 700 euro na 4 weken viel hij dood de subwoofer is toen opgehaald waar ik hem heb gekocht en het is imidels 8 januari dus bijna 10 weken later en ik heb hem nog niet terug... steeds een andere smoes net gebeld en ze zegen dat yamaha nog steeds op een onderdeel wacht :twisted: maar dat zeide ze de 1 week all wat kan ik doen... alvast bedankt groetjes mischa......

alfatrion
Berichten: 22184
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: subwoofer na 10 weken nog niet terug

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het hangt er een beetje van af wat je wil.

Je kan per brief manen om het product te herstellen voor een bepaalde periode. Je kan in plaats van herstel vervanging eisen en dan geef je aan dat je al tien weken wacht. Of je kunt ontbinding van de winkelier eisen omdat hij het herstel niet binnen een redelijke termijn kan uitvoeren.

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: subwoofer na 10 weken nog niet terug

Ongelezen bericht door TheLD »

Da's wel een erg slechte service voor een produkt van 4 weken oud. Ik zou idd vervanging of ontbinding eisen. Je hebt niets met yamaha te maken, da's het probleem vd winkelier.

Indien het een gewone winkel is, langsgaan en rustig uitleggen of zij dit normaal vinden. Laat je niet afschepen in zo'n geval en blijf lekker rustig. Het meeste winkelpersoneel is niet graag een half uur bezig met een klant.

Is het een webwinkel, dan zou ik eerst bellen en hetzelfde als bovenstaande doen, laat ze binnen 24/48 uur iets aanbieden. Doen ze hier niets mee, dan (aangetekende) brief en mail met een kopie van deze brief.

Gesloten