LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] supermarkt audio

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
moi1

supermarkt audio

Ongelezen bericht door moi1 »

Twee maanden geleden heb ik een autoradio gekocht bij een prijsvechter onder de supermarkten. Afgelopen donderdag 3 x piepen en een bof niks meer dus. Ik heb gebeld met de desbetreffende supermarkt maar die verwijst naar de fabriek. Ik heb de bon met drie jaar garantie maar de supermarkt wijst alles van de hand.
Mijn standpunt is en volgens mij ook rechtens: Ik ga een contract aan met de supermarkt door het product te kopen, en niet met de fabriek. Daarom is het de taak van de supermarkt om mijn autoradio terug te nemen en naar de fabriek te sturen. Of zit er naast? graag advies

riebel

Re: supermarkt audio

Ongelezen bericht door riebel »

In dit geval heb je het bij het rechte eind. Ik werk zelf in een elektrospeciaalzaak en de leverancier is, mits anders overeengekomen, verantwoordelijk voor het vervangen of repareren van het apparaat.

Koop nooit iets bij een supermarkt op dat gebied, is alleen ellende

succes

Gesloten