Hallo,
Ik heb op 03-08-2009 bij Foot Locker Zwolle nieuwe Nike Air Max schoenen gekocht.
Naar een paar maanden gingen deze al een beetje kapot aan de onder kant, en zijkant.
Nu beginnen ze ook al af te bladeren aan de bovenkant, terwijl ik ze niet of nauwelijks aan heb.
Wat kan ik hier aan doen? Heb ik nu nog gewoon garantie op deze schoenen?
Met vriendelijke groet,
Marcel Voorhorst.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie op Nike Air Max schoenen
-
Marcel Voorhorst
Re: Garantie op Nike Air Max schoenen
Advies voor in het vervolg: als je een probleem hebt met een product kun je het beste een brief schrijven waarin je klaagt over het product. En als daar geen reactie op komt: dan aangetekend versturen.
Je hebt nu te lang gewacht. Wel zou je de winkelier aan zijn jasje kunnen trekken en vragen naar de mogelijkheden. Als dat gesprek niet loopt, kun je altijd nog het woord 'coulance' laten vallen.
Je hebt nu te lang gewacht. Wel zou je de winkelier aan zijn jasje kunnen trekken en vragen naar de mogelijkheden. Als dat gesprek niet loopt, kun je altijd nog het woord 'coulance' laten vallen.
-
Marcel Voorhorst
Re: Garantie op Nike Air Max schoenen
Ik heb zo lang gewacht omdat het eerst de onderkant en zijkanten waren die kapot gingen. Naja, dat de onderkant een beetje verslijt lijkt me logisch, maar nu begint de bovenkant ook al, maar ik draag de schoenen niet of nauwelijks.