Ik heb vaak mooie zaken gekocht bij de webshop 4Launch. Ik had een mooie laptop tas gekocht.
Alleen het bleek dat de naden snel los lieten. Helaas geen foto's maar na inspectie leken de naden te kort gestikt te zijn.
Na ongeveer 6 maanden werd het erger. Dus ik heb via de procedure van 4launch een RMA ingediend en de tas aan hen afgegeven.
Nu willen ze de dagwaarde vergoeden die door de fabrikant is opgegeven. Ruim de helft minder, € 22 ipv aankoopbedrag €45
In de bijlage treft u de e-mail correspondentie aan.
Mijn vraag is wat moet ik hiermee? Ik vind dat ze het niet redelijk oplossen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie tas bij 4launch
-
Pindakaaspotje
Re: Garantie tas bij 4launch
** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zie twee beren op de weg.
1. De tegenpartij kan stellen dat jij niet binnen een bekwame tijd het gebrek hebt gemeld. Als je dat niet betwist of als uit onderzoek blijkt dat het al eerder duidelijk was dat er wat mis was, dan heb je een groot probleem want dan wordt alles afgewezen.
2. Als jij nu stelt dat de tas ondeugdelijk is en zij dat betwisten dan moet jij dit onderbouwen.
1. De tegenpartij kan stellen dat jij niet binnen een bekwame tijd het gebrek hebt gemeld. Als je dat niet betwist of als uit onderzoek blijkt dat het al eerder duidelijk was dat er wat mis was, dan heb je een groot probleem want dan wordt alles afgewezen.
2. Als jij nu stelt dat de tas ondeugdelijk is en zij dat betwisten dan moet jij dit onderbouwen.
-
rdobbelsteen
Het is een laptop tas voor een 17 inch model.
Als ik het goed begrijp dien ik zelf aan te tonen dat de tas ondeugelijk was. Maar hoe ga ik dat doen als je de tas niet meer hebt of zij die niet meer hebben.
Als ik het goed begrijp dien ik zelf aan te tonen dat de tas ondeugelijk was. Maar hoe ga ik dat doen als je de tas niet meer hebt of zij die niet meer hebben.