LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garmin geeft niet thuis op garantie

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Frzch

Garmin geeft niet thuis op garantie

Ongelezen bericht door Frzch »

Ik heb een paar jaar geleden een Garmin hartslagmeter/horloge aangeschaft. Deze is net na de garantieperiode stukgegaan. Ik kreeg het aanbod om een zelfde, maar "gereviseerde" aan te schaffen voor een bedrag van 90,-- bijbetalen. Voordeel was dat ik daar 1 jaar garantie op kreeg. (loopt eind december 2015 af)
Het gereviseerde horloge is nu ook stuk en dat is binnen de garantieperiode van 1 jaar. Kortom, opgelost..... Niet dus. Mijn horloge is uit de productie gehaald en kan niet gerepareerd worden. Daarmee was het voor Garmin in eerste instantie klaar. Echter, na het doen van mijn beklag deed men mij een nieuw aanbod, namelijk 20% korting op de aanschaf van een nieuwe Garmin. Die dingen zijn € 350,--. Ikzelf vind dat hun tegenbod veel te gering is. De aanschafprijs was al hoog en het horloge relatief snel stuk of is mijn verwachting te hoog?

stefanhouterman

Re: Garmin geeft niet thuis op garantie

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

Na twee keer pech te hebben gehad, zou ik niet meer voor dit merk kiezen.

Normaal is dit het neusje van de Salm, maar blijkbaar heb je toch pech.
Koop een alternatief, Google eens, er zijn ook andere merken, die het wel langer doen, dan deze van u.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

TomTom bijvoorbeeld.

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Koop een mooie Fitbit. Meet alles wat los en vast zit, ziet er kek uit, geeft ook nog de tijd aan en kost maar 149 euro ;-)

Frzch

Ongelezen bericht door Frzch »

Garmin gaf nu wel thuis, nadat ik dit punt ook op een ander medium had gezet en op Twitter. Ik kreeg het aanbod om het toestel om te ruilen voor een bijna gelijke. Ik ben blij met dit aanbod en ben daar zojuist mee akkoord gegaan. Evenwel bedankt voor de reacties!!

stefanhouterman

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

Fijn, tenminste als dit toestel dan wel langer meegaat dan de anderen twee.

titusvh

Ongelezen bericht door titusvh »

Frzch schreef:Garmin gaf nu wel thuis, nadat ik dit punt ook op een ander medium had gezet en op Twitter. Ik kreeg het aanbod om het toestel om te ruilen voor een bijna gelijke. Ik ben blij met dit aanbod en ben daar zojuist mee akkoord gegaan. Evenwel bedankt voor de reacties!!
Jammer dat je daarvoor ze eerst publiekelijk aan de schandpaal moest nagelen... Hebben ze als tegenprestatie geëist at je je kritische berichten verwijderde?

fkjkools

Ongelezen bericht door fkjkools »

Over het algemeen ben ik over de service van Garmin Nederland heel tevreden.
Heb zelf problemen gehad met een wandel GPS en dat hebben ze heel klantvriendelijk opgelost.
Een mede-lid van onze wandelvereniging verloor het deksel van zijn batterijcompartiment.
En Garmin stuurde een vervangend exemplaar.

Gesloten