LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geld terug vragen voor acer aspire pc?
geld terug vragen voor acer aspire pc?
ik heb een vraagje ik heb een acer aspire pc voor nu al meer als een jaar bijna 2. ik heb nog wel garantie maar de computer heeft veel problemen gehad. ik heb mijn pc al 4 x naar fabriekswaarde gezet en er is al 2 x iemand geweest en ook is hij al een stuk of 5 x opgestuurd. mijn vraag is kan ik mijn geld terug vragen?
alvast bedankt
zo snel mogenlijk plzzzzz
alvast bedankt
zo snel mogenlijk plzzzzz
Laatst gewijzigd door baasbaas op 27 apr 2012 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: geld terug vragen voor acer aspire pc?
Dat kunt u zeker en daar heeft u ook recht op. U heeft duidelijk een ondeugdelijk product ontvangen gezien de vele problemen die u ermee heeft. Middels een brief (liefst aangetekend) ontbindt u de koop en verzoekt u de verkoper het aankoopbedrag binnen 30 dagen op uw bankrekening te storten. Verzoek hem tevens of hij het ondeugdelijke product retour wil (tegen zijn kosten uiteraard) of niet.
bedankt voor uw advies
Geld terug kan wel maar het ding is gebruikt en de werkelijke waarde is nog maar een paar tientjes. Het is een softwareprobleem geen hardwareprobleem.k heb een vraagje ik heb een acer aspire pc voor nu al meer als een jaar bijna 2. ik heb nog wel garantie maar de computer heeft veel problemen gehad. ik heb mijn pc al 4 x naar fabriekswaarde gezet en er is al 2 x iemand geweest en ook is hij al een stuk of 5 x opgestuurd. mijn vraag is kan ik mijn geld terug vragen?
alvast bedankt
Mijn hardeschrijf en mijn moederbord en videokaart geloof ik. die laatste weet ik niet zeker maar er waren drie dingen vervangen en hij doet het nog steeds niet.
en de laatste keer stond er ook dat hij windows niet kon vinden en dat ik de windowsschrijf er moest in doen en hem opnieuw installeren.. Wat kan ik doen
en de laatste keer stond er ook dat hij windows niet kon vinden en dat ik de windowsschrijf er moest in doen en hem opnieuw installeren.. Wat kan ik doen
Duidelijk een hardware probleem en dus een ondeugdelijk product. Het maakt niet uit dat u het product gebruikt heeft. Het defect was aanwezig tijdens de levering en daarom ontbindt u de koop op basis van non-conformiteit en het feit dat u gezien de ervaringen uit het verleden geen vertrouwen meer in het product heeft en de reparaties daarvan.baasbaas schreef:Mijn hardeschrijf en mijn moederbord en videokaart geloof ik. die laatste weet ik niet zeker maar er waren drie dingen vervangen en hij doet het nog steeds niet.
Mijn eerdere advies blijft staan: ontbindt de koop op basis van het leveren van een ondeugdelijk product.
Dan zal eerst duidelijk moeten zijn wie er 2 keer is langsgeweest (de "handige"buurjongen?) en waar hij 5 keer naar toe is opgestuurd.olaf79 schreef:Dat kunt u zeker en daar heeft u ook recht op. U heeft duidelijk een ondeugdelijk product ontvangen gezien de vele problemen die u ermee heeft. Middels een brief (liefst aangetekend) ontbindt u de koop en verzoekt u de verkoper het aankoopbedrag binnen 30 dagen op uw bankrekening te storten. Verzoek hem tevens of hij het ondeugdelijke product retour wil (tegen zijn kosten uiteraard) of niet.
Het zelf terugzetten naar fabrieksinstellingen is irrelevant.
nee er zijn echt 2 mensen van acer langs geweest en ze hebben me zelf aangeraden om het terug te zetten naar fabriekswaarde. hij is telkens opgestuurd naar acer
-
Dan hou je niet veel over wat niet is vervangen.Mijn hardeschrijf en mijn moederbord en videokaart geloof ik
Overigens vind ik het vreemd dat in de pc 5 keer is opgestuurd. Normaalgesproken wordt na de 3e keer ontvangst van hetzelfde serienummer een vervangende pc geleverd.
Enfin , met zoveel troubles lijkt het me dat je niet het ongestoorde gebruiksgenot van de pc hebt gehad, wat je had mogen verwachten en dat het volledige bedrag moet terugkomen
nog een vraagje ik heb nog niet gevraagd om mijn geld terug maar krijg nu een mailtje dat ik de rest waarde terug krijg. ik heb toch recht op het volle bedrag?
-
nou het volle bedrag weet ik zo net nog niet..
u heeft er natuurlijk ook tussen de problemen door gebruik van gemaakt en dat zullen ze wel zeggen..
zou een hele net mail opstellen ,zoek op internet misschien wat voorbeeldbrieven..
ik hoop dat het goed afloopt...
succes
u heeft er natuurlijk ook tussen de problemen door gebruik van gemaakt en dat zullen ze wel zeggen..
zou een hele net mail opstellen ,zoek op internet misschien wat voorbeeldbrieven..
ik hoop dat het goed afloopt...
succes
hoi allemaal.
ik wou ff mededelen dat ik mijn volle bedrag heb terug gekregen.
ik wou ff mededelen dat ik mijn volle bedrag heb terug gekregen.
-
nou dat is heel mooi!!
nu een andere zoeken?
ben blij dat het opgelost is voor je
nu een andere zoeken?
ben blij dat het opgelost is voor je