Klantenservice FonQ
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 jun 2023 13:59
Klantenservice FonQ
Wij kochten een opblaasbare Spa bij FonQ , na net een week dat hij opstond ging hij ineens niet meer aan. Contact gezocht met FonQ, na heel wat over en weer gepraat moesten we maar contact opnemen met de leverancier. Die gedaan. Filmpjes en uitleg gestuurd , leverancier zei dit defect is niet te maken. Recht op een nieuwe of een vervangend product, maar moesten het verder regelen met FonQ. Nu 3 weken verder , en continu van het kastje na de muur gestuurd. Het desbetreffende product is uitverkocht. Dus ze kunnen niets voor ons betekenen we mogen het terug sturen en krijgen dan geld terug. Nu ben ik daar niet mee akkoord gegaan, gezien de slechte revieuws van FonQ qua terug betaling. Er zijn wel nog andere types van het zelfde merk beschikbaar , maar FonQ komt niet met een andere oplossing. Erg onvriendelijke klantenservice ook. Ik lees heel veel soortgelijke gevallen , kan ik hier nog iets mee ? Of zijn jullie we het geld kwijt ?
Re: Klantenservice FonQ
Je hebt inderdaad (ook, naast reparatie of ontbinding) recht op een vervangend product. Als hetzelfde product niet meer leverbaar is, mag je een dekkingskoop doen (= in redelijkheid een vervangend product kopen, wat zoveel mogelijk lijkt op het oude). Een eventuele meerprijs is voor rekening van Fonq. Maar begin even met een goede ingebrekestelling
Re: Klantenservice FonQ
Geld terug zou ik maar gauw doen, na zo veel slechte contacten ben je wel eens klaar met een bedrijf.