we hebben in juli 2008 een kinderwagen gekocht merk tatanium baby bij thuis komst gelijk in elkaar gezet gelukkig was alles compleet ons dochtertje is op 2 dec. 2008 geboren winter maand dus kon niet gelijk de kinderwagen gebruiken niet eerder dan eind januari 2009 en toen begon de ellende we kregen geen van beide het onderstel ingeklapt uit eindelijk ging het wel maar moeizaam heb gebeld en kreeg te horen tja mevrouw het zijn nieuwe kinderwagens dus dat werkt nog niet zo soepel hoe vaker u het doet hoe beter het gaat dus denk bij me eigen ja dat kan maar na een paar weken ging ik wandelen met me dochter en opeens glijden me wielen van links na rechts dus ik weer gebeld kreeg ik te horen tja mevrouw er staat altijd een beetje speling op de wielen anders kunnen ze niet goed draaien en loopt alles vast dus denk bij me eigen ja ok het zal wel zo horen maar nog geen 2 weken later liep ik ruim 3 km van huis en zonder enig iets glijd gewoon me wiel van zijn as af!!!!!!!!!!!!! blij dat ik zo snel reageerde anders had me dochtertje op de grond gelegen dus ik zet die wiel er weer aan en vervolgens gleed da dat andere wiel eraf je wilt niet weten hoe ik thuis ben gekomen en mama was verry pist
mij zien ze daar nooit meer.........