Ik heb meerdere handicaps, diverse ziektes, waaraan ik medisch niet geholpen kan worden. Ik heb n.l. Darmkanker, met uitzaaiingen.
Ik krijg een kleine autokosten vergoeding, welke niet veranderd vanwege mijn ziekte beelden, dus geen vally's.
Ik had een booster, maar doordat ik, door diversen oorzaken, zeer slecht kan lopen heb ik een electrische rolstoel aangevraagd .
W.V.G. kan binnen 2 dagen deze op laten halen. maar op de beslissing of ik de electrische rolstoel krijg wacht ik al ruim 9 weken.
Ik kan door mijn handicaps nergens heen.
Daar bij had ik een staopstoel via Welzorg. Zaandam. Deze kon door hun niet aan mijn behoeften worden aangepast, dat hoewel dit nooit min werk is geweest, ik indien ik gezond zou zijn wel kans zou zien dit zodanig aan te passen, maar ja ik ben maar een leek.
Nog een mededeling ik kocht laatst in Belgie een houten wandelstok in een religieus winkeltje. Deze koste daar € 10,95. Bij bovengenoemde Welzorg nog voor de oude guldenprijs F 49,95.
Hoe komt toch dat de zorgkosten de pan uitgroeien, want er zijn zat van deze voorbeelden te noemen.
Maken deze zorginstellingen "woekerwinsten" ten koste van gehandicapten?
Met viendelijke groet.
Th. H. Valk.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |