LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas geblokkkeerd bij valys

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
hunni050
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 jul 2004 01:25

Pas geblokkkeerd bij valys

Ongelezen bericht door hunni050 »

Na 10 jaar ga ik eindelijk weer eens met vakantie. Ik belde naar het reservering nummer van valys om mijn rit vastte boeken voor 20 december heen naar wemeldinge in zeeland en op 27 Decmember weer terug, heerlijk de kerstdagen in Zeeland inkopen doen in Goes en er met mij scootmobiel op uit kunnen trekken en van de winterse taferelen genieten zo tussen de fruitvelden die deze regio rijk is. Maar nadat ik een qo minuten gezsellig had zitten praten met dee centraliste verrelde zij mij dat mijn pas was geblokkeerd en al wist zij mij niet inb eerste instantie te vertellen waarom in luttele seconden wist zij mij toch te vertellen dat mijn pas geblokkkeerd was omdat ik een rekenng niet zou hebben betaald. De laatste rit die ik heb gemaakt met deze vervoerder dateert van augustus 2006 naar alphen ad rijn waar ik naar vrienden op bezoek ben geweest, vanaf augustus 2006 dus tot aan november 2008 heb ik nog nooit iets over achterstanden in mijn betaling van Valys vernomen dat is ruim 2 jaar geleden. Ik heb gezegd dat ik toch op zijn minst een navordering had verwacht of een kennisgeving. niets van dit alles gewoon mijn pasblokkeren maar mij na 2 jaar vertellen dat ik indertijd een rejening niet heb betaald. Morgen stuur ik de pas doorgeknipt retour en dat zouden velen met mij moeten doen. ik heb een goed alternatief kijk maar eens op de site van de dagtoertaxi voor de regio Amsterfdam. dit bedrijf wordt geleid door marius Hovius die de dagtoertaxi heeft opggezet om mensen te begeleiden tijdens het vervoer en het is niet duur kijk maar eens op http://www.dagtoertaxi.nl/

Gesloten