ben reeds zelf 10 jaar als vrijwillerger in het rolstoelvervoer,wat mij verbaast is de overheid stelt eisen aan de inrichting van de bussen,terwijl het belangrijkste vergeten word en dat zijn de verschillende soorten rolstoelen die in omloop zijn waardoor deze problemen ontstaan ,elke rolstoel zou standaard voorzien moeten zijn
van pootjes aan de achterkant dan kan de rolstoel geen kant meer op .
en tevens dat onze fijne gemeente ,denk eerlijk gezegd landelijk die belachelijke drempels niet om de 50 meter zou moeten neergooien ,
het is af en toe te gek voor woorden ,de mensen hoe zacht je ook rijd krijgen iedere keer een klap in de rug .
maar ja ,iedereen weet het beter alleen zou er een keer echt geluisterd moeten worden ,en actie moeten nemen ,en niet dat halfzachte beleid .
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rolstoelvervoer
Re: rolstoelvervoer
In mijn woongebied (Emmen)zie ik ook regelmatig de busjes rijden. Waar ik zeer over verbaasd ben is dat enkele? chauffeurs zich niets van verkeersregels aantrekken. Maximum snelheid overtreden, passeren in een 30 km gebied, geen autogordels aan etc Moet ik t.z.t. mijn geliefden aan deze mensen toevertrouwen? Wie waakt daarover?
Ik neem aan dat u het heeft over de busjes van de Firma Seubers,
Deze firma heeft in de loop der tijd al een zeer slechte naam verworven, niet alleen het door u geschetste gedrag maar ook door hun absoluut klantonvriendelijk en soms onbeschofte gedrag, dus mijn advies, firma Seuberzs, blijf, als u leven u lief is, ver vandaan
Deze firma heeft in de loop der tijd al een zeer slechte naam verworven, niet alleen het door u geschetste gedrag maar ook door hun absoluut klantonvriendelijk en soms onbeschofte gedrag, dus mijn advies, firma Seuberzs, blijf, als u leven u lief is, ver vandaan
ik ben roy reyneke .
ik woont in regio ijmond en ik zit in gehandicapt platform beverwijk.
en wij zijn al bezig met CVV in de regio en het komt aan komt er medio volg jaar het is voor ons om dat wij het platform gecetviezeert zijn door wet huoders van gemeente beverwijk .
en eigen web site hebben en daar mee aan de gang maar het zal niet mee vallen om achter ban treved te stellen de regio krant staan er vol van en we word plaat gebelt door de mensen. ik hoop dat julie er wel uit kommen in julie uit zendding.
ons web site is www.gehandicaptenplatformbeverwijk.blogspot.com
ik woont in regio ijmond en ik zit in gehandicapt platform beverwijk.
en wij zijn al bezig met CVV in de regio en het komt aan komt er medio volg jaar het is voor ons om dat wij het platform gecetviezeert zijn door wet huoders van gemeente beverwijk .
en eigen web site hebben en daar mee aan de gang maar het zal niet mee vallen om achter ban treved te stellen de regio krant staan er vol van en we word plaat gebelt door de mensen. ik hoop dat julie er wel uit kommen in julie uit zendding.
ons web site is www.gehandicaptenplatformbeverwijk.blogspot.com
" geen autogordels aan etc "
Cauffeurs met klant mogen geen gordels aan vanwege veiligheidsasecten. ( Vraag een willekeurige oom agent met wetboek op zak)
" landelijk die belachelijke drempels niet om de 50 meter zou moeten neergooien "
Inderdaad, zo kan je als chauffeur je best doen en toch weer op je donder krijgen (maatschappelijk gezien)
En ik geef toe, asociale/rotte appels blijven er altijd bestaan in elke branche in elke hoek.
Cauffeurs met klant mogen geen gordels aan vanwege veiligheidsasecten. ( Vraag een willekeurige oom agent met wetboek op zak)
" landelijk die belachelijke drempels niet om de 50 meter zou moeten neergooien "
Inderdaad, zo kan je als chauffeur je best doen en toch weer op je donder krijgen (maatschappelijk gezien)
En ik geef toe, asociale/rotte appels blijven er altijd bestaan in elke branche in elke hoek.