LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring PractiComfort

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
RdeKSG

Slechte ervaring PractiComfort

Ongelezen bericht door RdeKSG »

Helaas, ook ik heb zeer slechte ervaringen met PractiComfort uit Katwijk.
Voor het twee maanden huren van een scootmobiel werd eerst een 2x zo hoge huurprijs genoemd dan op de website vermeld stond. Het gemak waarmee dit terstond weer naar beneden werd bijgesteld was verbazingwekkend.

De uiteindelijke aflevering werd gedaan door een vloekende, onbeschofte en onprofessionele botterik. Ik heb laten weten dat deze man niet meer welkom was in mijn huis. Je zult als kwetsbare oudere deze man treffen!

Let op: de 24-uurs helpdesk betekent alléén 24-uurs telefonische ondersteuning, de monteur kon pas 2 dagen later komen. Daar ben je mooi klaar mee als je volledig afhankelijk bent van dit vervoermiddel.

Maar het meest absurde: de 500,- euro vooraf betaalde borg kreeg ik uiteindelijk pas na 14 weken terug en ook pas nadat ik ze via een aangetekende brief officieel in gebreke had gesteld (hun normale procedure is 8-10 weken, dit stond overigens nergens vermeld in het huurcontract en is op zich al een belachelijk lange tijd om een borg terug te storten).
Kortom: waardeloos bedrijf!

Gesloten