LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VALYS en nooit meer de deur uit?
VALYS en nooit meer de deur uit?
Teken ook de petitie tegen t absurde plan van het kabinet om Valys in te voeren....
http://members.lycos.nl/geenvalys/
http://www.rekest.nl
http://members.lycos.nl/geenvalys/
http://www.rekest.nl
Re: VALYS en nooit meer de deur uit?
Wat moet je dan, Traxx was zowiezo een puinhop
Je kan hier toch niets tegen beginnen. Met Traxx was ik nog volkomen mobiel, kon gaan en staan waar ik wilde. Nu heb ik een zeer beperkt aantal kilometers wat ik per jaar kan reizen. één keer op vakantie en je kan het hele jaar niet meer weg! Ook ben ik in het bezit van een begeleiderskaart en die blijkt dus ook ongeldig te zijn geworden want medepassagiers moeten dezelfde prijs betalen. Het is een grote dievenbende, als gehandicapte pakken ze je alles af. Kom dus met recht achter de geraniums terecht.
Eerder dit jaar(april 2004) werd er een plan gelanceerd door minster Hoogervoorst om alle invalide mensen een kilometer beperking op te leggen en dat is hem aardig gelukt maar niet eerlijk! wij zijn nl. ook mensen met familie,kennisen door t hele land wonend die we graag willen bezoeken net als iedereen wel heeft
Ik wil mijn kilometers terug!!!
Het is toch belachelijk dat wij als gehandicapten aan een kilometer beperking vast zitten
dat hebben we allemaal te danken aan de heer Hoogervorst (hij heeft het goed gedaan hoor! niet dus!!)
hij weet niet wat hij ons aandoet!!!
p.s ik heb al heel veel mailtjes naar jullie gestuurd over dit onderwerp (naar de sp, groen links,vvd en pvda
Wij hebben ook familie,kennisen in het hele land
We zijn toch ook volwaardige mensen ja, alleen met een beperking maar daar hebben wij niet om gevraagd Dus ik wil vragen of jullie dat terug willen draaien
Jullie zijn toch lekker bezig met t ombuigen van 1,1 miljard euro
dus dan kan dit ook lijkt me!!!
Denk een beetje aan ons, en luister vooral naar de burgers
en niet aan je zelf
Ernst Waldner,
Haarlem,
[email protected]
Ik ben BOOS!!! ik ben BOOS!!!
Het is toch belachelijk dat wij als gehandicapten aan een kilometer beperking vast zitten
dat hebben we allemaal te danken aan de heer Hoogervorst (hij heeft het goed gedaan hoor! niet dus!!)
p.s ik heb al heel veel mailtjes naar jullie gestuurd over dit onderwerp (naar de sp, groen links,vvd en pvda
We zijn toch ook volwaardige mensen ja, alleen met een beperking maar daar hebben wij niet om gevraagd Dus ik wil vragen of jullie dat terug willen draaien
en niet aan je zelf
Ernst Waldner,
Haarlem,
[email protected]
Ik ben BOOS!!! ik ben BOOS!!!
en niet aan je zelf
Ernst Waldner,
Haarlem,
[email protected]
en niet aan je zelf
Ernst Waldner,
Haarlem,
[email protected]
Gast en ander geïnteresseerde. Waarom geen demonstratie in het binnenhof [Den haag]Zorg wel dat hoogenvoorst niet weg is of weg kan komen .In verband met een totaal aantal kilometers die wij ter beschikking hebben kunnen wij de gehandicapten niet meer naar huis. Mag u nu voor zorgen.
Zorg voor de Nationale en Internationale pers
Met als leus 3 miljard aan het buiten land en WIJ mogen ons huis niet meer uit.
Hard genoeg
De juiste reden om tot actie over te gaan dus Wanneer.
Zorg voor de Nationale en Internationale pers
Met als leus 3 miljard aan het buiten land en WIJ mogen ons huis niet meer uit.
Hard genoeg
De juiste reden om tot actie over te gaan dus Wanneer.
Leuk idee Prof. Maar hoe komen wij met z'n allen op het binnenhof? Ik kan 750 km. reizen in een jaar, heen-en-weer naar den Haag en ik ben er al 200 kwijt.
heleen: Busje gelijk als aanvullend vervoer zijn ook te huur.Hier in de omgeving heb je busjes voor 6 zit plaatsen + 4 plaatsen voor rolstoelen.
Als er een vrijwilliger is voor te rijden en gezamenlijk de huur betalen.,kom je al een eind weg.
Als je niet financiele daadkrachtig genoeg ben. Voorbeeld: hebben jullie misschien een lokale omroep voor het vragen voor sponsering.
Als er een vrijwilliger is voor te rijden en gezamenlijk de huur betalen.,kom je al een eind weg.
Als je niet financiele daadkrachtig genoeg ben. Voorbeeld: hebben jullie misschien een lokale omroep voor het vragen voor sponsering.
-
Als ex-taxichauffeur en bekend met de materie meende ik dat mijn vroegere vakbekwaamheidsbewijs, uitgegeven door de gemeente Amsterdam, niet meer geldig zou zijn.
Inmiddels van de RijksVerkeers Inspectie het bericht gekregen dat dit bewijs nog steeds geldig is.
Gezien mede alle problemen die ik tegenkom op forums denk ik er hard over om juist voor dit soort vervoer weer een vergunning aan te vragen en te gaan rijden met een aangepaste (personen)auto met één plaats voor een rolstoel (ook electrisch) + passagier en één begeleider.
(scootmobiel in aanhanger) en drie zitplaatsen (verwisselbare stoelen).
Echter, in de regio Amsterdam zijn er eigenlijk teveel taxivergunningen uitgegeven dus ik verwacht dat de overheden niet snel een vergunning zullen geven ook al is de te vervoeren doelgroep duidelijk anders dan het reguliere taxivervoer.
De reguliere taxiritprijs is 0,85 €/km
Ik denk daar > 20€ct onder te kunnen en een wachttijdtarief van 12 €.
(nodig voor het instellen van de taxameter).
Dat daarbij de manier van vervoeren en de soepelheid in de omgang met het wachttarief anders zal zijn zal lezers duidelijk zijn.
Voor mij is dit een kleine marktverkenning.
Wie?
(om spam te voorkomen (nog) geen e-mailadres hier genoemd.
Inmiddels van de RijksVerkeers Inspectie het bericht gekregen dat dit bewijs nog steeds geldig is.
Gezien mede alle problemen die ik tegenkom op forums denk ik er hard over om juist voor dit soort vervoer weer een vergunning aan te vragen en te gaan rijden met een aangepaste (personen)auto met één plaats voor een rolstoel (ook electrisch) + passagier en één begeleider.
(scootmobiel in aanhanger) en drie zitplaatsen (verwisselbare stoelen).
Echter, in de regio Amsterdam zijn er eigenlijk teveel taxivergunningen uitgegeven dus ik verwacht dat de overheden niet snel een vergunning zullen geven ook al is de te vervoeren doelgroep duidelijk anders dan het reguliere taxivervoer.
De reguliere taxiritprijs is 0,85 €/km
Ik denk daar > 20€ct onder te kunnen en een wachttijdtarief van 12 €.
(nodig voor het instellen van de taxameter).
Dat daarbij de manier van vervoeren en de soepelheid in de omgang met het wachttarief anders zal zijn zal lezers duidelijk zijn.
Voor mij is dit een kleine marktverkenning.
Wie?
(om spam te voorkomen (nog) geen e-mailadres hier genoemd.
Hé prof, jij stookt iedereen maar op om naar Den Haag te gaan om te demonstreren.prof
Gast en ander geïnteresseerde. Waarom geen demonstratie in het binnenhof [Den haag
Maar op geen enkele topic is te lezen dat jij dat zelf al eens gedaan hebt.
Je moet niet alleen opstoken, maar zelf het voorbeeld geven.
Het is belachelijk
Je moet eens tellen hoeveel blubjes er zijn voor zieken ect als ik zeg 80 heb ik gelijk als ik 180 misschien ook en wie weer nog meer.
In ieder geval meer leden dan de ANWB en de FNV en die krijgen meer zendtijd en meer in dehaag voor elkaar dan wij die er dagelijks onderlijden.
Het overkoepelen van al die clubs is echt slkech gedaan er moet een juridische dienst komen die je echt helpt aan een advocaat dan gelden die uitspraken ook gelijk landelijk nu zit iedereen voor z'n eiegn te procederen en iedere keer weer het wiel uit te vinden nee als ik ergens win dan moet dat gelijk landelijk aangehaald kunnen worden
en dat kan alleen maar als al onze clubs als een worden behandeldt men een juridische afdeling.
Dan kunnen wij best een vuist maken. ook naar den haag.
Maar ook tegen die onwilliigge gemeenten het is snel en hard nodig zeker dadelijk bij de nieuwe WMO. want wet is wet ook al mogen gemeenten zelf beleid er op maken juist dan is het belangrijk landelijk tegen gas te bieden.
Je moet eens tellen hoeveel blubjes er zijn voor zieken ect als ik zeg 80 heb ik gelijk als ik 180 misschien ook en wie weer nog meer.
In ieder geval meer leden dan de ANWB en de FNV en die krijgen meer zendtijd en meer in dehaag voor elkaar dan wij die er dagelijks onderlijden.
Het overkoepelen van al die clubs is echt slkech gedaan er moet een juridische dienst komen die je echt helpt aan een advocaat dan gelden die uitspraken ook gelijk landelijk nu zit iedereen voor z'n eiegn te procederen en iedere keer weer het wiel uit te vinden nee als ik ergens win dan moet dat gelijk landelijk aangehaald kunnen worden
en dat kan alleen maar als al onze clubs als een worden behandeldt men een juridische afdeling.
Dan kunnen wij best een vuist maken. ook naar den haag.
Maar ook tegen die onwilliigge gemeenten het is snel en hard nodig zeker dadelijk bij de nieuwe WMO. want wet is wet ook al mogen gemeenten zelf beleid er op maken juist dan is het belangrijk landelijk tegen gas te bieden.