LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Valys gehandicaptenvervoer

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
mesvendrig
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2007 14:11

Valys gehandicaptenvervoer

Ongelezen bericht door mesvendrig »

Mijn man heeft vorig jaar door zijn ziekte regelmatig (binnen de beschikbare kilometers) gebruik gemaakt van Valys (toen noog Transvision) Nooit geen klachten gehad, hetzelfde taxibedrijf verzorgde ook het ziekenvervoer naar en van het ziekenhuis 100% tevreden. Helaas is mijn man eind vorig jaar overleden waardoor nu geen gebruik meer wordt gemaakt van Valys, ik ben blij dat hij niet meer hooeft mee te maken, dat het nu bij Connexion zit. Want die hebben mij heel vaak laten staan. Als mijn man 's avonds opgenomen moest worden in het ziekenhuis en ik voor de tereugrit een taxihoppeer bestelde en opgehaald moest worden bij de spoedeisende hulp, namen ze niet eens de moeite om te kijken of je er wel stond, schandalig als je daardoor een normale taxi moet nemen naar huis en daardoor veel duurder uit bent. Connexion,ZO GA JE NIET MET MENSEN OM, DIE JULLIE ZO HARD NODIG HEBBEN. Wil Mes uit Uden

Gesloten