LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afslankgordel

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
rini

Afslankgordel

Ongelezen bericht door rini »

Wie heeft er ervaring met een afslankgordel. In de Kampioen wordt hierover geadverteerd (bijvoorbeeld de Duplex-afslankgordel). Voordat ik een miskoop doe, zoek ik hier ervaringen over! Mijn vragen zijn: - zit het wel comfortabel ? -als je gaat zitten, zit ie dan niet te strak? (nu ook problemen met strakke spijkerbroeken als ik ga zitten) - is ie te zien onder kleding? Graag uw reactie.

Gast

Re: Afslankgordel

Ongelezen bericht door Gast »

Koop geen middeletje. Dat is allemaal nep. Pas je eetpatroon aan. Een laag vet dieet en/of een laag koohydraat dieet.
Zorg voor veel vezels in je dieet. Die vertragen je bloedsuikerspiegel en zorgen dat het wordt omgezet in vet.
En ga lekker sporten. Dat zal je beter helpen dan al die onzin dingen. Pilletjes zorgen misschien eerst voor datj e afvalt,maar zodra je stopt. Kom je tig kilo's aan.

Vertrouw niet op die middeltjes,maar pas je eetpatroon aan en ga fietsen,zwemmen of iets anders wat je leuk vindt. Maar beweeg. Al ga je 10 keer achter elkaar de was ophangen en je huis schoon maken. Het is beter dan die middeltjes te gebruiken.

Gesloten