Even een geke vraag:
Welke verzekeraar of aanvullende verzekering vergoedt behandelingen door een angsttandarts / angstkliniek?
Ik heb inmiddels zoveel sites en offertes doorgelezen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Tnx!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Angsttandarts
Re: Angsttandarts
Mijn man is onder narcose behandeld bij de amaliakliniek in kerkrade, vanwege angst.
Deze kliniek rekent de normale tarieven die staan voor behandelingen, behalve de narcose en het voorbereidende gesprek met de narcotiseur
is alles gewoon vergoed.
Uiteraard worden kronen en bruggen comform voorwaarden ziektekostenverzekering vergoed.
Deze kliniek rekent de normale tarieven die staan voor behandelingen, behalve de narcose en het voorbereidende gesprek met de narcotiseur
is alles gewoon vergoed.
Uiteraard worden kronen en bruggen comform voorwaarden ziektekostenverzekering vergoed.
-
Re: Angsttandarts
Bij de Trappenberg in Huizen (revalidatie-centrum) zit een speciale tandarts voor invaliden en angstige patienten. Volgens mij rekent die geen extreem hoge tarieven. Hij moet gewoon betaald worden door de verzekeraar hoor !