Verzekeringen moeten niet doen als of hun alleen hun samen werken met de ketens.
Niets is daar van waar.
En dan nog:
Welk glas krijgt U,
Welke ontspiegeling krijgt U,
Wat voor kwaliteit krijgt U van het montuur.
Neem nou het voorbeeld multifocaal:
Welk type multifocaleglazen krijgt U,
Kijk eens op www.multifocaal.y02.nl
----------------------------------------
Hier ziet U duidelijk het verschil daarin.
nummer 1 is de standaard dus de goedkoopste.
Nummer 2. is de daarop volgende,
nummer 3 is de beste en en ook de duurdere.
Zijn deze ook allemaal ontspiegeld of moet u dat er nog bij betalen al die extra's.
De duurste multifocaal incl montuur en super ontspiegeld binnen en de buitenkant,
Krasvast,
Anti condens
En geen spierwitte glazen.
Geheel kompleet incl montuur en deze duurste multifocale kunststofglazen 250 euro.
Dan de zorgverzekering nog.
Waar je ook en bij wie je ook verzekerd ben,gewoon dat waar je recht op hebt terug krijgt .
Dus niet alleen bij de ketens,bij elke optiekzaak krijgt U dit bedrag.
Dat is dus 250 euro min de zorgverzekering dat U zelf kunt nakijken welke vergoeding je krijgt.
Gewoon bij een optiekzaak die al jaren oogmetingen doet,mensen door stuurt als er iets mis is naar de oogarts.
Waarom deze prijs:
Geen dure panden op A1 lokatie,
Geen dure reklame,
enz enz.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Brillen
-
kanovaarder
Re: Brillen
Brillen.
Kortom,
Weer een reklame-uiting die zaken aan het noemen is waarvan de mogelijkheden die de zorgverzekering biedt alleen bekend is en verder zaken noemt die de prijs van een bril ver boven de vergoeding van de zorgverzekeraar doet uitkomen terwijl dit niet hoeft.
Immers, geharde plastic zelfkleurende glazen, bij een van de winkels van een keten gekocht waar ik al jaren lang tevreden klant bent door een serviceverlening van hun kant uit die verder ging dan men daar had hoeven te doen.
Montuur + deze plastic glazen (die ik veel eersder had moeten kiezen dan echt glas!!) is volledig door de zorgverzekeraar vergoed.
Een bril kan nooit een impulsaankoop zijn zodat een kort kontakt met de zorgverzekeraar altijd mogelijk is.
Grootvader
Kortom,
Weer een reklame-uiting die zaken aan het noemen is waarvan de mogelijkheden die de zorgverzekering biedt alleen bekend is en verder zaken noemt die de prijs van een bril ver boven de vergoeding van de zorgverzekeraar doet uitkomen terwijl dit niet hoeft.
Immers, geharde plastic zelfkleurende glazen, bij een van de winkels van een keten gekocht waar ik al jaren lang tevreden klant bent door een serviceverlening van hun kant uit die verder ging dan men daar had hoeven te doen.
Montuur + deze plastic glazen (die ik veel eersder had moeten kiezen dan echt glas!!) is volledig door de zorgverzekeraar vergoed.
Een bril kan nooit een impulsaankoop zijn zodat een kort kontakt met de zorgverzekeraar altijd mogelijk is.
Grootvader