LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Controlle Dirk v/d Broek
Controlle Dirk v/d Broek
Als je bij de kassa komt ,lijk je wel de eerste de beste winkeldief,je moet van karretje wisselen ,heb je nu een muntje er in dan wordt overdreven in je karretje gekeken ,staat daar nu een tas in dan moet je die optillen (uiteraard doe ik dat niet)regelmatig doen ze een poging om dan maar zelf de tas op te tillen,dan wijs ik ze op de wet van de privacy,(dan kijken je ze aan als een dronken aardbei)
dan de kontrolle van het papier geld,alle kanten worden bekeken en nog eens ,heb je nu veel flessen dan moet je ze toch op de band zetten,terwijl het een kleine moeite is om ze vanuit de stoel te tellen.
alles bij elkaar is het een een zeer onprettige winkel geworden.
AH/konmar is dan wel wat duurder maar de behandeling is veel prettiger.
ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die zich hier aan ergeren.
Helaas zijn er in de buurt waar wij wonen niet veel keus van winkels .dus soms moet je wel
Fred uit Leiden
dan de kontrolle van het papier geld,alle kanten worden bekeken en nog eens ,heb je nu veel flessen dan moet je ze toch op de band zetten,terwijl het een kleine moeite is om ze vanuit de stoel te tellen.
alles bij elkaar is het een een zeer onprettige winkel geworden.
AH/konmar is dan wel wat duurder maar de behandeling is veel prettiger.
ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die zich hier aan ergeren.
Helaas zijn er in de buurt waar wij wonen niet veel keus van winkels .dus soms moet je wel
Fred uit Leiden
Re: Controlle Dirk v/d Broek
Zeur toch niet zo, die caissiere doet gewoon haar/zijn werk. Als er op straat een alcoholcontrole is, dan moet je ook voet bij stuk houden en niet willen blazen, dan ben je pas stoer.....
Heb je er zo,n probleeem mee Fred, dat je het maar bij de topic gezondheid hebt geplaatst? 't Is toch wat hè? Nu, hier bij ons is het nog steeds heel prettig winkelen bij Dirk v/d Broek.
Ik denk dat Fred nu ernstige geestelijke klachten heeft. Helaas zijn er zoveel vrolijke medemensen die stelen, dat dergelijke maatregelen gewoon nodig zijn. Wat denk je dat al die beveiliging in winkels kost? En wie zal dat betalen? juist.
En dan komt ene Fred tegen alle noodzakelijke maatregelen in opstand. Ben benieuwd of hij ook tegen dee UV-lampen is (de enige versie die echt goed werkt kost € 500,--. Ik weet wel wie dat uiteindelijk betaald.)
Nee hoor, laten we het maar vooral met z'n allen over privacy hebben daar wordt iedereen uiteindelijk slechter van (de portemonee tenminste)
En dan komt ene Fred tegen alle noodzakelijke maatregelen in opstand. Ben benieuwd of hij ook tegen dee UV-lampen is (de enige versie die echt goed werkt kost € 500,--. Ik weet wel wie dat uiteindelijk betaald.)
Nee hoor, laten we het maar vooral met z'n allen over privacy hebben daar wordt iedereen uiteindelijk slechter van (de portemonee tenminste)
Ik denk dat Fred nu ernstige geestelijke klachten heeft. Helaas zijn er zoveel vrolijke medemensen die stelen, dat dergelijke maatregelen gewoon nodig zijn. Wat denk je dat al die beveiliging in winkels kost? En wie zal dat betalen? juist.
tsja, herhaling is de kracht van de booschap zegt men wel eens... ik denk dat er hier ergens iets mis ging. Voorzover ik weet heb ik het bericht maar één keer geplaatst...
Maar niet alleen op deze topic. Maar wat geeft het? Ze moeten wel weten wie Simon is toch? Voor herhailng vatbaar!
Doei doei
Doei doei
Hallo, ik wil even reageren over de controle van tassen,flessen enz. Helaas is dit echt nodig want er word heel veel gestolen. Het personeel kan er niks aan doen het is de opdracht die ze krijgen. En als die mevrouw expres haar tas niet optilt om het personeel te laten kijken. Mens waar maak je je druk om. Het is in je eigen belang. Hoe meer er gestolen word hoe duurder de prijs. Want uiteindelijk gaan door de vele diefstallen de prijzen fors omhoog. En ik zou wel eens willen zien hoe en dronken aardbei eruit ziet. Het is een belediging. En als u zo fijn geholpen word bij a.h wat doe je dan bij Dirk v.d broek. dan betaal je toch lekker meer centen. Maar zeur niet zo.
Ik weet niet waarom elk bericht 2x verschijnt. In ieder geval goed voor mijn daggemiddelde. Die gf was niet de bedoeling.