Hoe dan ook, het is een zusje van Scientology Church die met de zogenaamde trainingen veel geld willen verdienen. En zoals bij Scientology, gaat het niet om de basistraining maar je moet er nog meer volgen, nog meer volgen, nog meer volgen om een "beter"? mens te worden? Alles zit in jezelf en daar heb je geen enge trainingen voor nodig.
Madeleine,
Jij hebt duidelijk mijn berichten niet goed doorgelezen. Ga eens een kijkje nemen op www.csatraining.nl
Als mensen meer en meer en meer trainingen willen volgen, is dat toch aan hun?? wie ben jij om daar over te oordelen. Jij wordt toch niet 'gedwongen' om deel te nemen?
Ik ben er mee eens dat 'alles in jezelf zit' maar er is toch niks mis mee om dat verder te willen ontwikkelen, op wat voor manier dan ook, als de persoon in kwestie daar happy bij voelt.
Dit is een onderwerp van 2004 en we zitten nu in 2011, maar een tweetal weken geleden heb ik een afleverin gezien op tv over een sekte en wat treft mijn verbazing, het kwam enorm overeen met trainingen die mijn man heeft gedaan. Ik ben daarop gaan googlen en kwam inderdaad terecht bij het kopje sekte. Mijn man heeft ongeveer 3-4 jaar geleden alle trainingen bij csa afgerond. In het begin leek het hem goed gedaan te hebben maar gaandeweg veranderde hij enorm. Hij werd erg snobistisch en narcistisch. Hij was de beste en alles wat hij deed was goed en niks was zijn schuld. Uiteindelijk is hij na 20 jaar huwelijk en 24 jaar samen bij mij weggegaan en is gaan wonen bij zijn nieuwe vriendin. Voor mij totaal onverwachts. Hij is totaal gehersenspoeld door die trainingen. Hij heeft daar opdrachten moeten doen waar hij niet over mag praten, meditatie en vernedering is daar orde aan de dag. Muziek mee naar huis en opdrachten doen die hij in privetijd moest uitvoeren. De man die hem heeft binnengebracht heeft het ook bij mij en mijn kinderen geprobeerd maar dat is niet gelukt, behalve bij mijn zoon, die heeft een zijtak gedaan,(future heroes). Ze pakken ook alleen maar de mensen die niet sterk genoeg zijn , mensen die ietwat labiel zijn en die ze makkelijk kunnen beiinvloeden. Mijn man heeft een erg zware jeugd gehad en dat nooit kunnen verwerken. Bij mij en mijn dochter is het niet gelukt en uiteindelijk heeft die persoon ons met rust gelaten. Mijn man heeft ook nog mensen aangebracht, uiteindelijk draait het allemaal om geld. Voor mijn man en mij komt het niet meer goed maar kijk goed uit waar je aan begint. CSA IS GEVAARLIJK. Deze aflevering is een tijd geleden, maar ik moest het toch nog even kwijt. Gr, Sexy
Het is belangrijk om zelf even een tegenonderzoekje te doen, bijv., zoek op internet bij CSA training en klachten. En uhh, een goede regel is ook: als je iets moet is het niet goed