Hallo allemaal,
Het handeld zich om een akkoordverklaring voor zorg Duitsland.
Deze heb ik per 19.7.2017 aangevraagd.
Zelf ben ik werkzaam in de branche verkoop, nu heb ik sind een paar maanden problemen met mijn rechter hand.
Sinds ongeveer 2 maanden ben ik bij een chirurg in Duitsland in behandeling.
Verdere onderzoeken zoals een mrt, neuroloog, en diverse bezoeken met gesprekken ivm het probleem hebben ertoe gevoerd,
dat ik nu geopereerd moet worden aan mijn rechter hand.
Alle papieren zijn voorhanden zoals, een kostenplan, behandelplan waarin staat beschreven wat er nu precies geopereerd moet worden
en tevens ook, diagnose van het mrt enz.
Deze papieren heb ik per email aan het cz gestuurd, trots alles wordt er gezegt dat er nog iets nodig is.
Ik heb een zyste en storingen aan het spier skelet systeem. Dit kan alleen operatief hersteld worden.
Mijn chirurg heeft al een operatie datum gepland voor alle zekerheid.
In het verleden ben ik in deze prive klinik al diverse keren geopereerd.
Echter wordt er nu moeilijk gedaan, en ik voel mijzelf niet ernst genomen.
Berichten van het cz zoals:
Een uitgebreid behandelplan met de medische motivatie voor de ingreep. Tevens verslag van
de radioloog van de eventueel gemaakte foto, MRI of CT-scan.
Dan komt van het cz:
U stuurde al het verslag van de MRI en het geleidingsonderzoek.
Toch hebben wij het uitgebreide behandelplan met de medische motivatie nodig om de aanvraag te kunnen beoordelen.
Zelf heb ik enorme pijn. Heb begrip voor de regels en wetten. Ergens zijn ook grenzen gezet.
Ik voel mijzelf niet serieus genomen, en heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden.
Heeft iemand hier ook al eens zo'n situatie mee gemaakt ??????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cz Akkoordverklaring voor zorg in Duitsland
-
-
Re: Cz Akkoordverklaring voor zorg in Duitsland
Hallo dank u wel voor de reactie. Ik woon aan de grens van Aken dan is de Duitse zorg voor mij dichterbij. Ik ben erg tevreden over de Duitse zorg. En heb hier goede ervaringen mee. Bovendien heeft deze Chirurg mij in het verleden al eens geopereerd.breien schreef:Waarom bent u voor uw rechterhand onder behandeling in een privekliniek in Duitsland? De gezondheidszog in Nederland is op een redelik niveau en waarschijnlijk zijn er in Nederlandse ziekenhuizen ook chirurgen die een dergelijke behandeling kunnen aanbieden.