Sinds lange tijd heb ik als student een particuliere verzekering bij de Friesland.
Vandaag 13.30 uur gebeld met een vraag over een declaratie en over het aanmelden van een bijbaantje.
Na het keuze menu, wachten, wachten, wachten, wachten.................. en ja hoor na meer dan 10 minuten een mannenstem (Postma) aan de lijn, dus ik stel mijn vraag en ik krijg als antwoord; sorry ik denk niet dat ik u kan helpen want het is erg druk.
ik: Niet?????
Nee er wordt veel gebeld over de zorg verzekering.
ik: okay verbind u mij dan maar door.
Gaat niet het is erg druk, belt u later maar weer.
ik: later weer?, beste man ik zit een 10 minuten aan de lijn om te horen dat ik niet kan worden geholpen?
Jazeker, ik neem alleen maar de telefoon aan.
ik: Nou daarom! verbind u mij nou maar door ik ben een klant van U!
Nee dat zal niet gaan, probeert u het later maar weer, goedemiddag.
KLIK
ik: G.V.D. ze stikken er maar in!
meer dan 15 minuten tijd aan telefoonkosten en zo'n stomme reactie, zet er dan een antwoord apparaat op dan hoef je je tijd ook niet te spenderen aan dit soort van onzin.
Is dit nou klantvriendelijk?????????????
Zo zie je maar weer een klant is NIET altijd Koning.
Ik vraag nu offertes aan van andere verzekeringen en ze steken mijn polis maar in hun reet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] de Friesland verzekeraar - - - service / vergeet het maar
Re: de Friesland verzekeraar - - - service / vergeet het maar
Desy,
Hoe lang heb je dat bijbaantje al?????
Hoe lang heb je dat bijbaantje al?????
-
Desy, ik ben het met je eens. Als een bedrijf zo'n slecht figuur slaat, en jou als bestaande klant niet de service geeft, die je moet krijgen, dan zit het fout. Ik kan je Ohra of FBTO aanraden (restitutiepolissen!)
Hoi joi
ik ben sinds 12 oktober werkzaam bij een bedrijf, dus...........
Heb vandaag weer gebeld met de Friesland en val nog net binnen de 60 dagen van aanmelding en als het goed is kan ik in januarie een deel van mijn ziektekosten-poliskosten alsnog terug ontvangen.
Ik houd mij aanbevolen voor verdere reactie's aangezien er voor studenten zeer weing is geregeld.
Desy
ik ben sinds 12 oktober werkzaam bij een bedrijf, dus...........
Heb vandaag weer gebeld met de Friesland en val nog net binnen de 60 dagen van aanmelding en als het goed is kan ik in januarie een deel van mijn ziektekosten-poliskosten alsnog terug ontvangen.
Ik houd mij aanbevolen voor verdere reactie's aangezien er voor studenten zeer weing is geregeld.
Desy