LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Drie kuren besteld, krijg niet wat ik verwacht

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Luna2009

Drie kuren besteld, krijg niet wat ik verwacht

Ongelezen bericht door Luna2009 »

Heb een tijdje geleden een bestelling gedaan. Stuurde ze me een mail met een betaling van 119.90 voor twee kuren +een gratis . Ok krijg ik een pakketje met 60 tablets maar dat zijn geen drie kuren dan. En bij de koop toe ze werken geheel niet wat nu
Laatst gewijzigd door Radar op 27 jun 2017 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

BL2

Re: Drie kuren besteld, krijg niet wat ik verwacht

Ongelezen bericht door BL2 »

Luna2009 schreef:Heb een tijdje geleden een bestelling gedaan. Stuurde ze me een mail met een betaling van 119.90 voor twee kuren +een gratis . Ok krijg ik een pakketje met 60 tablets maar dat zijn geen drie kuren dan. En bij de koop toe ze werken geheel niet wat nu
Een post waar niemand wat mee kan.....

- Waarom heb je besteld ?
- Wat heb je besteld ?
- Waar heb je besteld ?
- Waar zou het tegen moeten werken ?
- Waarom ga je niet naar de doktor, apotheek, Kruitvat of Etos ?

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Hoeveel tabletten zou een kuur dan zijn? Stond dat in de advertentie? Als je minder hebt ontvangen dan besteld, dan kun je daarover bij ze klagen. Maar als er niet stond hoeveel tabletten een kuur is, dan wordt dat lastig.

Dat de kuren niet werken verbaast mij eerlijk gezegd niet.

Luna2009

Wat moet ik nu doen ga geen 119.90 voor een kuur betalen

Luna2009

Pure Garcinia cambogia

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Luna2009 schreef:Wat moet ik nu doen
Je geeft nog steeds zulke beperkte informatie dat het lastig is je te helpen.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Luna2009 schreef:Pure Garcinia cambogia
Oh, de "leverkiller" ...

Luna2009

Wel ik denk dat dit was om afgevallen staat zo ook wel in de advertentie op fb . Nog geen gram vermagerd . In de advertentie staat 60 tabletten een kuur heb er maar 60 ontvangen moet er wel twee betalen . Heb reeds 4x een mail gestuurd krijg geen antwoord. Bellen lukt ook niet

Luna2009

En wat nu krijg geen reacties van de firma

Luna2009

Is dit normaal dat zij niet antwoorden. Vind dit niet leuk.

kweenie

Als je drie kuren zou moeten krijgen en je hebt er maar één ontvangen, dan kun je ze daar inderdaad op aanspreken. Ik neem aan dat je bij de levering wel een adres hebt ontvangen.

BL2

Buiten het feit dat die pillen bewezen nooit werken, behalve dat ze je portemonee slanker maken, bij welk bedrijf heb je ze besteld, hoop toch wel dat je dat kunt aangeven. Hoop toch ook wel in Nederland, bij een bekend en geregistreerd bedrijf.
Had je dan in één keer 3 kuren besteld met maar liefst 180 pillen ?

Verder zou je eens moeten nadenken over het feit of pillen welke je zomaar via het Internet besteld, wel enigszins gezond zijn. Zijn ze gekeurd, zijn ze toegelaten en wat zit er werkelijk in.
Persoonlijk zou ik er nog niet één durven in te slikken......

kweenie

(het zijn waarschijnlijk de zelfde tabletten die je voor tien euro bij de drogist kunt kopen.)

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

In Garcinia cambogia zit de stof hydroxycitroenzuur. In de cellen gooit die stof het proces in de war waarin cellen voedingsstoffen die ze niet direct verbranden omzetten in vetten en cholesterol. Geef je de stof aan ratten, dan worden ze slanker. Vandaar dat Roche, een producent van afslankmedicijnen, hydroxycitroenzuur jarenlang heeft onderzocht. Roche heeft dat onderzoek afgebroken omdat er teveel bijwerkingen aan het licht kwamen. De synthetische versies van hydroxycitroenzuur die Roche gebruikte beschadigden de testikels van de ratten. Later hebben Japanse onderzoekers dezelfde bijwerking gevonden in proeven met HCA uit Garcinia cambogia. Dat heeft sommige supplementenbedrijven er niet van weerhouden om hydroxycitroenzuur toch in afslanksupplementen te stoppen. De Hydroxycutsupplementen van producent Iovate Health Sciences danken er zelfs hun naam aan, en je vindt dezelfde extracten in afslankmiddelen in de schappen van Nederlandse drogisten.

Leverproblemen

Al vijf jaar geleden meldden artsen dat gebruikers van Garcinia cambogia leverafwijkingen kregen. Op zich zegt dat niet zoveel. Er zijn zelfs gevallen bekend van mensen die leverafwijkingen krijgen omdat ze elke dag een kopje groene thee drinken. Maar een paar jaar later nam het aantal gevallen van leverafwijkingen zoveel toe dat de FDA besloot in te grijpen. Terecht, concluderen leverartsen in een artikel dat binnenkort verschijnt in de American Journal of Gastroenterology. Bij ongeveer de helft van alle zieke Hydroxycutgebruikers die de schrijvers onderzochten was het ‘zo goed als zeker’ dat het supplement de klachten heeft veroorzaakt. Bij een kwart is het ‘hoogst waarschijnlijk’ dat de leverklachten het werk zijn van het supplement.

kweenie

Tsja, ik denk niet dat mensen die op basis van een Facebook advertentie blind 120 euro uitgeven aan zulke troep zich veel aantrekken van zulke onderzoeken.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

kweenie schreef:Tsja, ik denk niet dat mensen die op basis van een Facebook advertentie blind 120 euro uitgeven aan zulke troep zich veel aantrekken van zulke onderzoeken.
Mee eens. Luna: in plaats van te focussen op wat dit mysterieuze dubieuze bedrijf met gevaarlijke pillen wel of niet, is het misschien handig dit te zien als leergeld en gewoon af te gaan vallen door gezonder (lees: minder vet, minder vlees, méér groente, meer beweging) te gaan leven.

Dat dit soort pillen buitengewoon gevaarlijk zijn en waarschijnlijk helemaal niet mogen worden verkocht lijkt me duidelijk.

Verwijderd

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Als u de pillen op internet besteld hebt gewoon binnen 14 dagen terugsturen en de koop ontbinden. En vooral niet betalen.

BL2

Maar als ik de summiere tekst mag geloven zijn de meeste al op.......

Berteman

Ongelezen bericht door Berteman »

Als dit soort " wonderpillen" ongevaarlijk zouden zijn en écht iets zouden doen tegen overgewicht, dan was het probleen van obesitas toch allang de wereld uit? Geloof niet in sprookjes maar verander je leef- en eetgewoonten: is ook nog een stuk goedkoper!

Gesloten