Even een bericht over het gebruik van een huidverzorgings product
Vorige week heb ik van het merk Clinique het drie stappen plan voor de droge gevoelige huid gebruikt(gekocht bij ici Paris). Deze bestaat uit een zeep voor het wassen van je gezicht, een lotion/toner en een after creme. Na het eerste gebruik van dit stappen plan kreeg ik ontstoken ogen, allergie, droge pijnlijke plekken( rond mijn ogen. neus en mond) in mijn gezicht en puistjes!!! De droge rode plekken waren heel vervelend en pijnlijk.
Nu na ruim een week geen make-up te hebben gebruik en de pijnlijke plekjes met een creme van de huisarts te hebben behandeld. Gaat het al een stuk beter. De puistjes zakken weg, en mijn huid is niet meer zo droog. Máár wat een slecht product is dit! In diverse tijdschiften wordt er geadverteerd dat het parfum vrij en tegen allergie moet zijn. Ik en mijn huisarts weten beter. Jammer, want Clinique heeft verder wel goede producten. Ieder heeft natuurlijk een andere huid, en voor de één helpt dit product wel. Suc6 met het vinden van een goed product voor de verzorging van je huid.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |