Vroeger waren ze (Zilveren Kruis Ziekenfonds ) redelijk op tijd, maar sinds Januari zit ik al 6 weken te wachten .Als je belt dan hoor je niet meer dat het in behandeling is.
Is dit nu bij elke verzekerde bij het Ziveren kruis ook zo of gaat het bij een andere maatschappij beter ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Duurt het vergoeden van declaraties bij iedereen zo lang ?
Re: Duurt het vergoeden van declaraties bij iedereen zo lang ?
Bij onze verzekering ( OHRA) is het al niet veel sneller. Als ik een tandartsdeclaratie opstuur, mag ik blij zijn, dat het binnen de 6 weken op mijn rekening staat, terwijl ik wel binnen 28 dagen de rekening moet betalen. Moet het dus ook steeds voorschieten.
Nu kan ik het nog wel missen, maar voor diegenen die wat krapper bij kas zitten, kan het een groot probleem zijn. Kan dit eigenlijk ook zomaar?
Nu kan ik het nog wel missen, maar voor diegenen die wat krapper bij kas zitten, kan het een groot probleem zijn. Kan dit eigenlijk ook zomaar?
Ik ben vroeger ook bij Zilvere kruis geweest en het groene land. Nou daar stond ik ook weken op mijn geld te wachten. Terwijl ik bij Amicon binnen 10 dagen het geld op mijn rekening heb. Ik hoop dat ze nog steeds zo snel zijn. Anders ga ik volgend jaar maar weer overstappen.
Zilverenkruis en het groene land zijn allebei van Achmea De verzekeringen zijn hetzelfde .Alleen de de aanvullende pakketten hebben een andere naam.
Het duurt wel soms wel minstens 6 weken eer je wat terug krijgt .
Uigezonderd de wat mindere drukke periodes,
Het duurt wel soms wel minstens 6 weken eer je wat terug krijgt .
Uigezonderd de wat mindere drukke periodes,
Ik ben bij CZ verzekerd en geef gewoon aan dat zij de rekening moeten betalen. Hoef ik niks voor te schieten
ik zit al sinds 17dec op mijn geld te wachten. (bij zilveren kruis)
Ik heb mijn verzekering bij Univé, en die betaalt binnen 3 weken de rekening en als mijn eigen risico op is dan stuur ik de rekeningen naar Univé en dan batalen ze rechtstreeks aan de zorgverlener. Gaat al jaren zo en ben heel tevreden. Ook is de premie al twee jaar nauwelijks verhoogd.