LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eén tandartsbezoek kost mij € 245,40
Eén tandartsbezoek kost mij € 245,40
Onlangs heb ik enkele tanden door de tandarts wit laten maken omdat ze verkleurd waren. Voor deze behandeling die volgens mij 20 minuten geduurd heeft maar volgens de tandarts 40 minuten, brengt zij € 245.40 in rekening.
En dan te bedenken dat ik het zelf had willen doen met Rapid White Brush on dat volgens Tros Radar als beste uit de bus kwam. Maar de tandarts zei dat zij dat ook wel kon. Ze vertelde er niet bij dat het dan geen € 39,95 + € 6,95 verzendkosten maar € 245,40 zou gaan kosten.
De bazen van Nuon en Essent zijn graaiers maar mijn tandarts kan er ook wat van. Ook al zou het 40 minuten geduurd hebben dan lijkt mij € 245,40 wel erg royaal gedeclareerd.
En dan te bedenken dat ik het zelf had willen doen met Rapid White Brush on dat volgens Tros Radar als beste uit de bus kwam. Maar de tandarts zei dat zij dat ook wel kon. Ze vertelde er niet bij dat het dan geen € 39,95 + € 6,95 verzendkosten maar € 245,40 zou gaan kosten.
De bazen van Nuon en Essent zijn graaiers maar mijn tandarts kan er ook wat van. Ook al zou het 40 minuten geduurd hebben dan lijkt mij € 245,40 wel erg royaal gedeclareerd.
Re: Eén tandartsbezoek kost mij € 245,40
dan ben jij nog goedkoop uit want bij de meeste tandartsen kost het nl. 500 euro.
Wat is de reden dat u niet naar de prijs gevraagd heeft?Ze vertelde er niet bij dat het dan geen € 39,95 + € 6,95 verzendkosten maar € 245,40 zou gaan kosten.
Och:
Mijn vrouw (tandarts) haar uurloon: 200 euro
Komt bij het gebruik van materialen en behandelkamer........je zit er zo aan.
Mijn vrouw (tandarts) haar uurloon: 200 euro
Komt bij het gebruik van materialen en behandelkamer........je zit er zo aan.
Enige tijd geleden, was ik € 150 kwijt, voor het bijwerken van 2 vullingen. Ruim 10 minuten werk; kassa!!
-
ja maar het is niet alleen even het werk maar het matriaal zal ook niet goedkoop zijn !
Het is in ieder geval te duur !
Daarom ga ik mijn tanden in mijn vaderland laten controleren en een vulling kost mij alleen 10-15e. De tandarts is niet te snel klaar, maar hij/zij doet zijn/haar werk heel goed !
Daarom ga ik mijn tanden in mijn vaderland laten controleren en een vulling kost mij alleen 10-15e. De tandarts is niet te snel klaar, maar hij/zij doet zijn/haar werk heel goed !
Wie mooi wil zijn moet pijn 'lijden', in dit geval in de portomonnee, hahaha, nee lekker stom om niet eerst te vragen wat t gaat kosten!
Achteraf gezien had je beter naar een school tandarts kunnen gaan.