LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Europsyche
-
Europsyche
De organisatie EP ligt momenteel nogal onder vuur, o.a. vanwege de homotherapie. Ik heb zelf ook slechte ervaringen met deze organisatie. Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren? Bijv. geen/ weinig contact met hoofdbehandelaar enz.?
Re: Europsyche
Wie gelooft er nu ook in homo therapie, je bent homo
of je bent het niet.
Je word gewoon zo geboren en er is niets mis mee als
iemand homo of lesbisch is, als ze maar gelukkig zijn,
dat is wat telt !
of je bent het niet.
Je word gewoon zo geboren en er is niets mis mee als
iemand homo of lesbisch is, als ze maar gelukkig zijn,
dat is wat telt !
-
Je hebt gelijk chocomelk, maar dat is niet echt waar dit topic over gaat. Het gaat mij om problemen met de organisatie EP.
marijke2012
Gisteravond was er een TV-programma (Under Cover) van Alberto Stegeman.
Wellicht kun je dat programma nog opzoeken.
Sukses, Maxiem.
Gisteravond was er een TV-programma (Under Cover) van Alberto Stegeman.
Wellicht kun je dat programma nog opzoeken.
Sukses, Maxiem.
-
Bedankt voor de tip Maxiem. Ik heb de uitzending gezien, maar EP werd daar niet expliciet genoemd. Dit in tegenstelling tot de uitzending van Een Vandaag. Ik wil met dit topic graag duidelijk maken dat niet alleen clienten van Different in de problemen kunnen komen, maar ook andere clienten met andere problematiek die bij een therapeut terecht komen die werkt volgens deze zogenaamde 'verlengde arm constructie'. EP werkt vooral virtueel en op afstand en heeft dus weinig zicht op wat er bij de aangesloten therapeuten gebeurt. Different is hier slechts 1 voorbeeld van. Ik ben gewoon nieuwsgierig of er meer mensen zich hierin herkennen.
Graag zou ik een reactie willen geven op dit onderwerp. Mijn ervaringen met Europsyche zijn wel positief. ik heb een behandelaar gehad die ook regelmatig contact had met haar hoofdbehandelaar. Deze sprak ik ook regelmatig tijdens het proces. Ik vond dat juist professioneler overkomen omdat je niet een eenpitter hebt die in zijn eentje zit te werken. Verder kon ik voor onderzoek ook snel terecht. een goed en gedegen onderzoek zonder ellenlange wachtlijst. Ik was zeer tevreden over mijn behandelaar en ben een stuk verder gekomen.
Jammer dat jouw ervaring anders was. Misschien zou je dat met Europsyche moeten bespreken. Dan kunnen ze met die klacht wat doen. binnen de gewone ggz gaat het ook niet altijd van een leien dakje en heb je er vaker een misser tussen zitten is mijn ervaring.
Jammer dat jouw ervaring anders was. Misschien zou je dat met Europsyche moeten bespreken. Dan kunnen ze met die klacht wat doen. binnen de gewone ggz gaat het ook niet altijd van een leien dakje en heb je er vaker een misser tussen zitten is mijn ervaring.