LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiscalisering AOW

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
alkamare

Fiscalisering AOW

Ongelezen bericht door alkamare »

TEGEN. Ik hoor zeggen dat het toch wel knap is van Wouter Bos dat hij zijn eerder ingenomen standpunt ietwat durft aan te passen. Wat een lef hè ? Ik zou het liever "eieren voor z'n geld kiezen" of, als ik eens een keertje grof mag zijn "broekschijterig". Eerst veel zetelverlies in de peiling en dat kan natuurlijk niet. Nu weer even de boel susses en iedereen is straks weer vergeten waar hij mee bezig is/was en de verloren gewaande zetels komen langzaam weer terug. Wel net op tijd voor de verkiezingen. En denk er aan toekomstige PvdA-stemmers, als het aanvullende pensioen straks 15.000 euri bedraagt dan behoor je tot de rijken van dit land.

MAXIEM

Re: Fiscalisering AOW

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag alkamare,
TEGEN
Waar slaat dat op???

Wouter Bos en consorten zijn verre van snugger. De fiscalisering blijft zo als een molensteen om hun toch al dunne nekje hangen. Ik voorspel nu al dat ze niet meer zetels in November halen dan waar ze nu op staan. Wat over blijft is een plan dat in 2011 rond de 15% van de AOWers zal treffen met een opbrengst van nog geen 60 miljoen per jaar. Dat is andere koek dan wat er tot voor kort geschreeuwd werd, namelijk een tekort van pakweg 3 miljard. Waar halen ze die dan vandaar, zul je vragen. Welnu daarover wordt met geen woord meer in hun programma gerept.

Vriendelijke groet, Paula.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Er bestaat hier al een onderwerp over. Zullen we daar verder praten?

fonie

Ongelezen bericht door fonie »

Wouter Bos en consorten zijn verre van snugger
Ik denk snugger genoeg om de overheidsuitgaven te beperken en te snoeien in gelden schenken aan ontwikkelingshulp, bijdragen aan de EU, weg met al dat oorlogstuig we kunnen zowiezo al 20 miljard bezuinigen.

Nederland hoeft de voortrekker niet meer te zijn we hebben genoeg problemen in dit land.

Verder vind ik jouw commentaren wel interessant :wink:

MAXIEM

Dag karr-2,

Blijkbaar is me iets ontgaan. Voor zover ik weet is er maar één draadje over de toekomstige fiscalisering van het inkomen van de AOWer op dit forum. Welk draadje bedoel jij dan???

Vriendelijke groet, Maxiem. :idea:

NijMeGeN

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

MAXIEM dat lijkt me duidelijk toch.

MAXIEM

NijMeGen,

En jij maar lachen om zo'n dom misverstand. Ik reageer op alkamare omdat ik in de veronderstelling ben dat het een reaktie is binnen het oorspronkelijke draadje. Dan reageer ik ook op karr-2 dat ik hem niet snap omdat ik nog steeds in de veronderstelling ben bezig te zijn binnen het oorspronkelijke draadje. Dan lees ik jouw reaktie en denk: wie is er nou gek? zij of ik. Daarna kom ik er bij toeval (ja je leest het goed) achter dat alkamare een nieuw draadje gemaakt heeft zodat ik karr-2 begrijp en ook jouw opmerking. Konklusie: ik ben gek en zal me verder beperken tot bijdragen binnen het oorspronkelijke draadje.

Vriendelijke groet en met dank, Maxiem.

NijMeGeN

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

heb ik gezegd dat je gek bent neeeeee.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik heb het over dit draadje

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=41307

Dat notabene door Maxiem zelf is opgestart. Wie is er dan gek?

MAXIEM

Dag karr-2,

Als je mijn vorige post goed leest dan leg ik uitvoerig uit hoe dit misverstand in elkaar zit. Zelf trek ik dan de konklusie dat ik gek ben (uitsluitend tijdens dit misverstand dan). :wink:

Vriendelijke groet, Maxiem.

Gesloten