LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gezondheiszorg
-
Gezondheiszorg
Gisteren op TV gezien dat de zorgverzekeraars al voor 83 miljoen uigegeven hebben aan reclame. Die moeten wij volgend jaar natuurlijk geen betalen in de vorm van verhogingen.
Hogevorst bedankt.
Hogevorst bedankt.
-
Re: Gezondheiszorg
Die hebben we al betaald in 2005Die moeten wij volgend jaar natuurlijk geen betalen in de vorm van verhogingen.
Ik betwijfel het nut van al die dure reclames ook wel eens maar goed, als je bedenkt hoe groot deze bedrijven zijn en hoeveel klanten ze hebben dan denk ik dat die bedragen in verghouding nog best mee vallen.
Overigens kiun je wel weer direct schreeuwen naar een minister (dat schijnt hier nog al eens de trend te zijn) maar daarmee geef je eerder je eigen beperking aan
Als je het bericht volledig in je achterhoofd had gehad, dan had je geweten dat dit soort bedrijven ook voorheen dit soort budgetten hanteerden voor reclame uitingen dus het raakt kant nog wal door maar weer te stellen dat het aan de regering ligt.
Misschien moet je sowiezo eens wat vaker tv kijken, misschien valt het je dan op dat er nog veel en veel meer reclames zijn die ook allemaal erg veel geld kosten en ja, inderdaad, ook de consument betaald daar uiteindelijk aan mee.
Als de minister gewoon het zorgstelsel bij het
oude had gelaten dan hadden de verzekeringen
ook geen 80 miljoen uitgegeven.
Dus het is wel degelijk de schuld van de minister.
oude had gelaten dan hadden de verzekeringen
ook geen 80 miljoen uitgegeven.
Dus het is wel degelijk de schuld van de minister.
Hoe komt iedereen er toch bij dat de premies volgend jaar gaan stijgen? Hebben we allemaal helderziende gaven gekregen ineens?
En het zorgstelsel voortzetten in de oude vorm hadden we misschien nog een paar jaar uitgehouden, maar dat werd ook steeds duurder en kostbaarder en zou op een gegeven moment ook niet meer op te brengen zijn geweest.
Er moest een verandering komen, die is er geweest en nu gaat iedereen lopen klagen dat het zo duur wordt allemaal. Of het nu gebeurd of over een paar jaar, het verschil is klein denk ik.
En het zorgstelsel voortzetten in de oude vorm hadden we misschien nog een paar jaar uitgehouden, maar dat werd ook steeds duurder en kostbaarder en zou op een gegeven moment ook niet meer op te brengen zijn geweest.
Er moest een verandering komen, die is er geweest en nu gaat iedereen lopen klagen dat het zo duur wordt allemaal. Of het nu gebeurd of over een paar jaar, het verschil is klein denk ik.
-
En karr-2 weet je het nu?
Of blijf je het nog ontkennen.
En als je logisch nadenkt en om je heen
luisterd moet je toch wel tot de conclusie
komen dat het inderdaad duurder gaat worden.
Of blijf je het nog ontkennen.
En als je logisch nadenkt en om je heen
luisterd moet je toch wel tot de conclusie
komen dat het inderdaad duurder gaat worden.
IEMAND heeft dat gezegd en DUS is het bewezen? Wat een vreselijk onnozele redeneertrant.
Niemand weet wat de premie in 2007 precies zal gaan doen.
Alleen heeft die meneer Bontje er natuurlijk belang bij dat de premies in 2007 zullen stijgen, dus roept hij dat nu alvast zo hard mogelijk. Er zijn altijd wat onnozele mensen die dat geloven.
Niemand weet wat de premie in 2007 precies zal gaan doen.
Alleen heeft die meneer Bontje er natuurlijk belang bij dat de premies in 2007 zullen stijgen, dus roept hij dat nu alvast zo hard mogelijk. Er zijn altijd wat onnozele mensen die dat geloven.
-
Ieder geval niet omlaag hè.. denk je wel?Niemand weet wat de premie in 2007 precies zal gaan doen.
Gezien de toenemde vergrijzing zullen de kosten voor de gezondheidszorg de komende decennia nog wel oplopen.
Maar hoe hoog de premie in 2007 zal zijn? We hebben op fora als deze maandenlang gezeik en gemopper moeten horen dat de minister loog als hij zei dat de premie 1.100 euro zou worden. Het zou wel 1.300 of nog meer worden. En wat heeft een half jaar zeuren opgeleverd? Helemaal niks, de premie gaat richting de 1.000 euro. Dus wat gaan we nu doen voor 2007? Waarschijnlijk een heel jaar zeuren dat de premie omhoog gaat.
Maar hoe hoog de premie in 2007 zal zijn? We hebben op fora als deze maandenlang gezeik en gemopper moeten horen dat de minister loog als hij zei dat de premie 1.100 euro zou worden. Het zou wel 1.300 of nog meer worden. En wat heeft een half jaar zeuren opgeleverd? Helemaal niks, de premie gaat richting de 1.000 euro. Dus wat gaan we nu doen voor 2007? Waarschijnlijk een heel jaar zeuren dat de premie omhoog gaat.
-
Dat spreekt voor zich natuurlijk, we moeten érgens over zeuren.Waarschijnlijk een heel jaar zeuren dat de premie omhoog gaat.
Bovendien wordt het gezegd door een vent van de SP, dat is bij voorbaat al reden tot wantrouwen. Die spinnen tenslotte garen bij het negativisme in dit land.
Niet iemand maar ook een hoogleeraar
en agis zelf. Dus dat noemt sjz onnozele
redeneertrant.Je weet het allemaal zo goed
te vertellen maar er klopt geen kl.te van.
Maar ja ik heb AJLO gehad dus ik ben een
dom persoon. Zal het er vast opzetten hoef jij
het niet te doen.
AJLO (alle jesus lager onderwijs.)
en agis zelf. Dus dat noemt sjz onnozele
redeneertrant.Je weet het allemaal zo goed
te vertellen maar er klopt geen kl.te van.
Maar ja ik heb AJLO gehad dus ik ben een
dom persoon. Zal het er vast opzetten hoef jij
het niet te doen.
AJLO (alle jesus lager onderwijs.)