LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GGnet Doetinchem

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
zormaxio

GGnet Doetinchem

Ongelezen bericht door zormaxio »

Hallo allen,

Ik zit met het volgende probleem.
Na velen jaren ellende en psychische klachten ben ik door mijn huisarts doorverwezen naar GGnet in Doetinchem.

Eindelijk dachten ik, hulp!!! ik was daar om stipt 9 uur, ik kreeg eerst een intake gesprek, daarna kwam er een psycholoog die dan alleen met die andere dokter ging overleggen en daar was ik niet bij kortom heb ik ongeveer 1 uur daar gezeten met 5 min wachten in de wacht kamer totdat die mensen eruit waren en mij konden voorstellen wat ze wilde gaan doen.

Ik werd terug geroepen, en wat blijkt... ze konden mij niets aanbieden en wisten ook niet wat ik voor behandeling zou krijgen.
Ik kon als ik wilde een fitness behandeling krijgen, en ik moest er zelf maar over na denken.
Ik vroeg nog hoe lang het zou gaan duren voordat ik hulp krijg, dit konden ze mij niet vertellen en moest ik maar afwachten.

Dit gesprek was ergens in Juni.. totdat ik in oktober een rekening ontving van mijn zorgverzekering.
Van 375 euro... ik heb meteen opgebeld, en daar legde de verzekering uit dat ik in behandeling bent bij Dokter X?? voor 7 uren.
Ik legde uit dat ik niet in behandeling bent en dat ik al langer aan het wachten bent op een afspraak.

Dus ook maar GGnet opgebeld, die vrouw was zenuwachtig, ze hadden mij uitnodigen gestuurd naar een oud adres, en gaf mij daarvoor de schuld, terwijl ze wel de juiste uitnodiging hadden gestuurd naar mijn woonadres..ja zegt die vrouw..ik kreeg ze ook steeds terug dat snapte ik al niet!???

Daarna wilde die vrouw mijn rekening in zien, ik kan niet printen en stelde voor dat die vrouw dat zelf maar zal moeten vragen aan de verzekering (aan de andere kant hun declareren die nota zelf)!!

Dan zegt die vrouw, ja om de juiste diagnose te stellen overleggen wij hier intern, daar weet u misschien niks van maar voor die tijd dat wij dat doen moet u betalen???

Dus mijn verzekering zoekt het allemaal uit, en komen tot de conclusie dat ik die rekening moet betalen en aangezien ik GGnet gebeld heb en wetende wat zij mij verteld hebben is het voor hun logisch.

Ik snap niks hiervan en ik voel mij totaal leeg en weet ook niet hoe ik dit kan oplossen... want ik heb geen enkele hulp gehad ze hebben mij niets verteld en ik heb geen enkele uitnodiging ontvangen.

Ik zit in de bijstand dus ik weet niet of iemand tips heeft, suggesties en ik wil graag weten of er nog meer mensen hier ervaringen mee hebben?

In ieder geval bedankt voor elk antwoord..ben echt radeloos en niet van plan te betalen voor iets wat nooit heeft plaats gevonden.

zormaxio

Re: GGnet Doetinchem

Nee dit is niet zo als het is gegaan, ik heb alles eerlijk opgegeven, GGnet heeft het om 1 of andere reden naar het oude adres gestuurd.In mijn betaling staat ook dat ik behandeld wordt vanaf April tot September.En ik ben wel op de intake verschenen omdat die brief wel op het juiste adres is gekomen.

zormaxio

Als het wel op het juiste adres zou komen en ik dan niet op komt dagen snap ik waarom dat gedeclareerd wordt, die vrouw had zelfs verteld dat zij de brieven terug kreeg en dat niet begreep.En mijn huisarts heeft ook alle juiste informatie gegeven, dus ik lees hier dat velen graag geholpen willen worden, maar dat Ggnet geen hulpverlening is meerdere deels een bedrijf en ik laat het hier dan ook niet bij zitten.

zormaxio

Wat ik er nog vergeet aan toe te voegen is, dat ik eerst doorverwezen bent door mijn huisarts, daarna opgebeld werd door GGnet ter controle of ik geschikt was, daarna een digitale formulier van 50 vragen moest invullen met mijn gegevens, daarna weer opgebeld werd voor een telefonische intake en daarna uitgenodigd werd per brief op mijn woonadres voor een intake...dus wie dan ook denkt dat ik fout zit??? moet misschien nogmaals goed lezen en ggnet moet eerlijk toe geven dat hun werk niet goed gedaan is.Ik geloof dat er goeie mensen zullen zijn, alleen helaas niet in mijn geval.

Gesloten