LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkeuring voor Cosmetische chirurgie maar t/m 31-12-2004

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Esther73

Goedkeuring voor Cosmetische chirurgie maar t/m 31-12-2004

Ongelezen bericht door Esther73 »

Ik heb goedkeuring voor een buikwandcorrectie nadat ik ruim 50 kilo ben afgevallen. De goedkeuring werd mij verleend op 17 december door het CZ. Er werd me gezegd dat als ik het wilde doen het nog wel in 2004 moest laten doen. Vanaf 1 januari is de goedkeuring niet meer geldig...
Ik heb nog alles in het werk gesteld om toch nog te probereren het in 2004 geregeld te krijgen, maar het was logistiek gezien niet meer te doen. Heel erg jammer natuurlijk. Maar nu vraag ik me toch af, waarom keuren ze het dan 2 weken voor het einde van het jaar nog goed? Ik heb die goedkeuringsbrief natuurlijk goed bewaard, in de hoop dat er misschien nog verandering in komt! Is er iemand die mij hierover meer kan vertellen?

corrie s

Re: Goedkeuring voor Cosmetische chirurgie maar t/m 31-12-2004

Ongelezen bericht door corrie s »

Je kunt of kon volgens mij gewoon een afspraak gaan maken voor je buikwand correctie, je hebt een goedkeuring in je handen maar het maakt volgens mij niet uit wanneer je die afspraak hebt.
Een vriendin van mij heeft het ook zo gedaan, in 2004 een goedkeuring aan gevraagd en gekregen en gelijk een afspraak gemaakt maar dan voor maart 2005, dat maakt niet uit het is op tijd geregeld. kijk dat ze druk zijn in het ziekenhuis is niet jou probleem.
ik zou het gewoon proberen.

groeten corrie s.

Gesloten