Ik heb het zo gehad met het Cak zij maken zoveel fouten
Zij keren het compensatie eigen risico niet uit terwijl ik hier wel recht op heb.
situatie
omdat ik in 2008 teveel medicijnen had besteld had ik nog genoeg over om voor een gedeelte voor 2009 te gebruiken. en had dan niet gelijk Eigen risico
Zij het cak zien dat niet zo want zij kijken alleen naar 2009 wat ik heb besteld bij de ziekenfonds en dan mis ik een stuk. omdat ik teveel heb besteld in 2008.
Ik heb MS en gebruikte copaxane die in de lijst voorkom voor compensatie eigen risico.
Heb al 3 bezwaarbrieven ingediend en kom gewoon niet verder met het CAK
heeft iemand ervaring of tips?
Groetjes
sarina
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het CAK
-
superklaver
Re: Het CAK
Ik weet niet wat u hieraan kunt doen, maar denk wel dat het cak gelijk heeft. U heeft zelf teveel medicatie in 2008 besteld. en daardoor minder (te weinig om in aanmerking te komen voor compensatie) in 2009. maar ik weet niet hoe het bij u zit, maar ik mag voor max 3 maanden medicatie bestellen en niet te vroeg. ik bestel meestal als ik nog voor ongeveer 3 weken heb liggen. voor langer wordt niet meegegeven. dus je kan nooit veel te veel bestellen. in ieder geval succes