LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hulp bij zoeken goede huisarts in Vlaardingen - Zuid Holland

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Rickuz

Hulp bij zoeken goede huisarts in Vlaardingen - Zuid Holland

Ongelezen bericht door Rickuz »

Beste mede forumbewoners,

Graag maak ik gebruik van jullie collectieve kennis. Ik ben op zoek naar een goede huisarts in de gemeente Vlaardingen. Via Google ben ik tot op heden helaas niet veel wijzer geworden.

Ik lees graag aanbevelingen voor een bepaalde huisarts en waarom natuurlijk! :lol:

Alvast heel veel dank voor de reacties!

grtn

Mathilde D.

Re: Hulp bij zoeken goede huisarts in Vlaardingen - Zuid Holland

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Kijk eens op: http://www.zorgkaartnederland.nl/. Hier staan verschillende beoordelingen van een aantal huisartsen in Vlaardingen. Maar of je ermee verder komt? De meesten hebben namelijk maar 1 of 2 beoordelingen en dan zegt het nog niet zoveel.

Bij deze een oproep om hieraan ook bij te dragen door een oordeel over je eigen huisarts te geven. Het resultaat wordt dan net zoiets als de websites "zooover.nl", "booking.com"en "iens.nl". Het gemiddelde beoordelingscijfer is daarbij een goede maatstaf.

rozemarijntje

Re: Hulp bij zoeken goede huisarts in Vlaardingen - Zuid Holland

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

vraag eens rond?collega's?buren etc?
het is toch altijd afwachten of het klikt,tussen mij en mijn huisarts gaat het super hij is net zo oud als ik ,maar net als met de buuv,die krijgt niks voor elkaar bijhem.....dus ja het is pp verschillend ook hoor...

woon niet zo gek bij je vandaan,maar te ver om te zeggen wat een goed huisats is...

mag ook niet teveel km tussen jou en je arts zitten he...dat je dat weet

Gesloten