nou ik kan zeggen als je lange tijd in het ziekenhuis ligt,mijn broertje moest om de 2 weken een week,voor chemo,,de daniel de hoed was niet goedkoop,die jongen kon van zijn inkomentje (18jr)niet de tv betalen...logisch...
dus ik heb het gedaan...maar dat is niet goedkoop...
ik wil best 7.50 betalen per dag..geen probleem,maar dan moet het wel goed terecht komen!! en dat komt het niet!
ik kan mijn opnames niet vergelijken met iemand die er weken ligt,mijn langste is een week....
en ja ik wil idd een schone pyama ,en als ik zweet omdat je niet lekker bent,in de avond weer een schone,.
hoe je het went of keert ,je geeft meer uit als je in het ziekenhuis ligt op veel gebieden...
lekker sapje extra...fruit,nou moet ik zeggen dat het ziekenhuis eten wel veel beter is geworden !!
telefoon nemen de meeste mensen al niet meer,iedereen heeft zijn mobiel..
maar sommige ziekenhuizen moet je ook wifi betalen...
als je een ipad hebt...
al met al lastig,lastig voor mensen die al krap zitten en ineens toch opgenomen worden,dat heb je niet in de hand...sommige dingen en ja dan heb je ineens hoge kosten...
zo kijk even naar friso,hoeveel zou hij nu al kwijt zijn?
idd wat vogels zegt,als je heup gebroken is of ?dan denk je niet,oh ik ga niet want kost geld,maar mensen gaan wel denken,wil zo snel mogelijk weg!!