LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kwaliteit chirurgie en of ziekenhuizen

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
lisa44

kwaliteit chirurgie en of ziekenhuizen

Ongelezen bericht door lisa44 »

Bij mij vrouw (44jaar) is een half jaar geleden geconstateerd dat ik draagster van het BRCA1 gen ben.....
Dat betekent dat ik 60-80% kans op borst-en of eierstok(en eileider)kanker heb....
Mijn eierstokken en eileiders heb ik pas geleden laten verwijderen...
En nu moet ik overwegen of ik ook preventief mijn borsten ga laten amputeren...dat vind ik een enorm moeilijke beslissing, omdat ik ook niet ziek ben.....
Eerdaags ga ik naar een plastisch chirurg om voorlichting over dit onderwerp....want ik wil reconstructie dan van mijn borsten door middel van gebruik van mijn buik.........maaaaaaaaaar!!!!!!
Bij welke arts kan ik dit nu het beste laten doen....

Heeft Tros Radar adviezen wat betreft kwaliteiten van de diverse artsen en ziekenhuizen.........

NAK

Re: kwaliteit chirurgie en of ziekenhuizen

Ongelezen bericht door NAK »

Beste Lisa44

Wat je al mee gemaakt hebt en nog mee moet maken is beslist geen kleinigheid.
Ik wens je daarbij op voorhand alle sterkte toe.

Om antwoord te kunnen krijgen op je vragen is het volgens mij beter dat je naar een andere site gaat.
Die sluit beter aan bij de "doelgroep" waar jij nu toe behoort.
De site is www.ziekenhuis.nl
Ik ben ervan overtuigd dat daar voor jou betere en duidelijkere antwoorden te vinden zijn als op dit forum.

Nogmaals veel succes

Gesloten