LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] magneet

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
RIA49

magneet

Ongelezen bericht door RIA49 »

ik heb veel gelezen over de magneet.

ik heb het jaren geleden ook eens gehad van mij moeder.maar het werkte niet.
maar ik heb toch een vraag ,als ik het goed begrijp wat ik zo las,kan je elk magneetje gewoon proberen??of is dat niet zo.??
of is die gratis magneet van die mevrouw weer anders,als dat zo is zou ik dat graag willen weten.en waar kan ik die kopen om het uit te proberen.

groetjes RIA

Gast

Re: magneet

Ongelezen bericht door Gast »

magneten zijn echt geweldig! helpen tegen 1000 dingen.
wat je ook kunt doen Ria, helpt tegen alle klachten, een tip van een oude indiaan:

gras eten en drie maal daags piano spelen. Dan wordt je nooit meer ziek of depressief!

Gast

Voor de liefhebber http://www.biostabil.net/downloads/therapie_nl.pdf
54 pagina's met onzin, waarbij de claim over curie-punt van -310 graden Celsius toch zeker De Nobelprijs verdient, aangezien -273,15 graden Celsius (nog) steeds de laagst mogelijke temperatuur is in dit universum.

RIA49

hoi gast,

fijn je snelle reactie,maar ik vertelde dat ik jaren geleden ook zo ketting cadeau heb gekregen maar dat dat niet werkte.
toen ik las in het form van die mevrouw uit mechelen,dat er vele soorten magneten bestaan en dat zei het iemand gef die het mocht uit proberen. en of het haar zou helpen,toen nu toe las ik dat het bij haar werkte.dus ja dan ga je denken waar kan ik dat halen of kopen.

maar gast om gras te gaan eten ,sorry daar voel ik niet zo veel voor,en een piano heb ik niet.. :D

ik hoop dat iemand hier op reageert,,,,als het kan die mevrouw uit mechelen.

groetjes RIA

Gast

Maar misschein helpt het wel, dus toch maar eerst proberen dat gras eten, en een piano ja ook maar kopen, je weet tenslotte nooit.

Wat is nou zo opmerkelijk, als iemand zoiets op dit forum beweert heeft men door dat het onzin is. Als Tineke en Bruno dit soort onzin vele malen per dag op TV uitkramen, is het misschien wel iets dat serieus genomen dient te worden. Tineke en Bruno vinden dat overigens prettig, wat zij verdienen er goud geld aan. De adviezen hier zijn gratis, maar dan is het kennelijk niks. Men wil gewoon zijn geld kwijt, ook al is het lariekoek.

RIA49

HOI GAST ,
het is wel een heen en weer gebabbel he ? :lol:
maar goed ,ik lees dat weer over die roze koeken,zit je mij nou in de maling te nemen?? :roll:
als dat niet zo is,mij kwaal is namelijk al 2 jaar ELKE OCHTEND NERVEUS OPSTAAN (( EEN EXAMEN GEVOEL ))
IK HEB AL EEL WAT DOOR LOPEN van homeopathie,acupunctuur,,bioresonantie ,,electro acupunctuuur.
allelei middelen uit het reformhuis ,,en nu loop ik bij weer een chinees acupunctuur (( de 3e al )maar ik ben ondertussen ook mar naar de arts geweest en zit eigenlijk tegen mij zin antidepresiva en xanax te slikken,
nu zo 4 mnd.
en dat omdat tot nu toe niemand mij er van af kon helpen.
maar ik wil er ook vanaf omdat ik het rotzooi vind,en plus dat de kwaal na 4 mnd nog steeds aanwezig is. :cry:
dus vandaar dat ik blijf zoeken.

maar ik heb geen geld voor een piano :D en wil hem ook niet.
maar bij roze koeken daar kan ik mij niks bij voorstellen.!!!!

groetjes RIA

Mia55

Ongelezen bericht door Mia55 »

Maar Ria toch! Jij gelooft die indianeverhalen van die magneten toch zeker niet?

Een tijdje anti depressiva kan ook goed helpen hoor is mijn ervaring.
Gr,

wiebeltje

Ongelezen bericht door wiebeltje »

Ria,
die magneetjes zullen jouw probleem niet oplossen. anti-depressiva alleen ook niet als ik je zo hoor. Waarom zoeken mensen tegenwoordig hun heil toch bij al dat soort vage therapieen als acupunctuur, homeopathie e.d.
mijn ervaring is dat een deskundig opgeleide psycholoog (BIG geregistreerd!) je wel degelijk kan helpen. Met jou op zoek gaan naar de oorzaak waarom je je zo gespannen voelt. En met bijvoorbeeld cognitieve gedragstherapie je weer grip op je leven te geven.
praat hier over met je huisarts en blijf weg van kwakzalverij!

succes!

Gast

al die vage therapieen kloppen heel wat geld uit je zak en helpen je geen steek verder!!!!!!!!!!! :!: :!: :!: :!: :!: :!:

ariane55

Ongelezen bericht door ariane55 »

homeopathie,acupunctuur,,bioresonantie ,,electro acupunctuuur.
allelei middelen uit het reformhuis ,,en nu loop ik bij weer een chinees acupunctuur (( de 3e al )
Ria,
wat hebben al die mensen voor jou gedaan? het heeft in ieder geval heel wat geld gekost!! ongelofelijk, geen van die therapieen hebben bij gedegen onderzoek hun werking kunnen aantonen!
kijk inderdaad eens verder dan de 'alternatieven'!!

RIA49

dat heb ik ook gedaan ariane ,niet alleen het althernative !!!
slik nu niet voor niks ad,,alleen ben ik niet depresief,,,maar ze willen dat proberen om te kijken of daar die nerveusiteit mee weg gaat.
wat na 5 mnd nog steeds niet werkt.
maar goed ik ben 50 mischien toch de overgang,,zal wel en en zijn
en daarom blijf je zoeken,voor een oplossing.
maar ik spring niet in 7 sloten tegelijk.

groetjes RIA

Mia55

Ongelezen bericht door Mia55 »

Beste Ria.

Het kan inderdaad ook met je hormoonhuishouding te maken hebben. Dat was bij mij deels ook het geval. Een terugval ergens van, kan ook een oorzaak zijn.

Ik heb een tijdje AD gebruikt hiervoor. Een goed gesprek met je arts en je famlie, helpt vaak ook! Ik ben er weer helemaal door!

Nu, succes en sterkte ermee
Mia55

Gesloten