LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Marktonderzoek innovatie in de zorg

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
innovatiefindezorg

Marktonderzoek innovatie in de zorg

Ongelezen bericht door innovatiefindezorg »

Voor school ben ik bezig met het opzetten van een innovatie in de
gezondheidszorg. Daarbij hoort natuurlijk een klein marktonderzoek, om
er achter te komen of deze innovatie draagvlak heeft. Daar kan ik jullie
hulp erg goed bij gebruiken. Zouden jullie voor mij de enquête in willen
vullen?(2 min. werk) Het zou ontzettend fijn zijn als jullie deze
enquêtes ook willen delen met vrienden/netwerken!

Onderstaande link, verwijst jullie direct naar de enquête. Klik de
enquête aan, die voor jou van toepassing is.

Link voor de mensen die (indien nodig) bezoekers of patiënten in het
ziekenhuis zijn:
http://www.surveymonkey.com/s/W2LVDC8

Link voor de mensen die in het ziekenhuis werken:
http://www.surveymonkey.com/s/WL8YH5B

Alvast heel erg bedankt!!

puma73

Re: Marktonderzoek innovatie in de zorg

Ongelezen bericht door puma73 »

Als je eens begint het in hey juiste sub forum te zetten.

https://forum.www.trosradar.nl/viewforum.php?f=124

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Leuk ook, kan zomaar faken dat ik in een ziekenhuis werk. Doei...

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Wel even ingevuld, maar wij worden altijd netjes geholpen op de afgesproken tijd, en toen ik een maand of 2 geleden welgeteld 15 minuten moest wachten, werd mij door 2 medewerkers, apart van elkaar, een welgemeend excuus aangeboden. Dus aan een app met mijn afspraken heb ik niet bijster veel behoefte, aangezien ze zich netjes aan de afspraken houden.

Humanity in Chains

Ongelezen bericht door Humanity in Chains »

Sjohie, ik zou dan heeeeeel erg graag willen weten in welk ziekenhuis dat is. Want ik ben de afgelopen 4,5 jaar al in 7 geweest en ik wordt óveral hetzelfde behandeld. Men weet van de ziekten af die ik heb, en vaak wordt er nog veel meer gevonden in andere ziekenhuizen, maar zoals jij behandeld wordt, is voor mij een totaal andere wereld. Ik kan mij nog goed herinneren dat dat in mijn jeugd en vroege pubertijd wel anders is geweest. Ik zie dit ook bij al onze familie, vrienden en kennissen gebeuren, en in verschillende steden van ons land.

sjohie

Dat is het ziekenhuis van Deventer, en dan bij bezoeken van mijn vriendin en mezelf aan (oa) de cardiologen en neurologen, alsmede de afdeling pijnbestrijding en de mensen achter de MRI- en röntgen apparatuur, gedurende de laatste ~3 jaar. Ook een recent bezoek aan het UMCG ging vlot verder, daar was het zoeken van een parkeerplek het grootste probleem qua planning.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Als je niet eens in staat bent om het juiste subforum te vinden dan hoeven we van het onderzoek ook weinig te verwachten.

Humanity in Chains

Ongelezen bericht door Humanity in Chains »

Sjohie:
Bedankt dat je zo snel reageerde!! Wij wonen zelf ook in Overijssel dus dat is heel mooi dat dat ziekenhuis zo dichtbij is voor ons. Denk dat ik daar eens een kijkje moet gaan nemen, want dat ik totaal nergens terecht kan is gewoonweg te gek voor woorden! Ik had vorig jaar ook al een telefoontje gepleegd naar de ziektekosten-verzekering met deze klachten en zij vertelden dat dit onder geen beding normale omstandigheden zijn. Zij raadde mij toen aan om het nog een keer te proberen en als dat dan nog niet lukte, moest ik contact met haar opnemen. Zij zouden dan gaan uitzoeken wat er allemaal aan de hand was. Ik vind het mooi als artsen de tijd voor hun patienten nemen, dat zegt wat over de arts die zijn of haar hart nog bij hun patienten hebben. Maar als men je zo maar laat zitten, zelfs uren soms en dan later zeggen dat ze je vergeten zijn(!) valt bij mij toch werkelijk in het verkeerde keelgat! Dus nogmaals, Bedankt hiervoor!

sjohie

Humanity in Chains schreef:Sjohie:
Bedankt dat je zo snel reageerde!! Wij wonen zelf ook in Overijssel dus dat is heel mooi dat dat ziekenhuis zo dichtbij is voor ons. Denk dat ik daar eens een kijkje moet gaan nemen, want dat ik totaal nergens terecht kan is gewoonweg te gek voor woorden! Ik had vorig jaar ook al een telefoontje gepleegd naar de ziektekosten-verzekering met deze klachten en zij vertelden dat dit onder geen beding normale omstandigheden zijn. Zij raadde mij toen aan om het nog een keer te proberen en als dat dan nog niet lukte, moest ik contact met haar opnemen. Zij zouden dan gaan uitzoeken wat er allemaal aan de hand was. Ik vind het mooi als artsen de tijd voor hun patienten nemen, dat zegt wat over de arts die zijn of haar hart nog bij hun patienten hebben. Maar als men je zo maar laat zitten, zelfs uren soms en dan later zeggen dat ze je vergeten zijn(!) valt bij mij toch werkelijk in het verkeerde keelgat! Dus nogmaals, Bedankt hiervoor!
Wij waarderen het juist dat ze snel en zakelijk, to-the-point zegmaar, zijn in het ziekenhuis. En ik chargeer wat, maar als jij een arts verwacht die gezellig een praatje maakt, een glaasje water voor je haalt, terwijl jij bedenkt wat er de afgelopen tijd wel/niet goed is gegaan, en royaal de tijd neemt, kan ook het Deventer ziekenhuis misschien iets van een deceptie voor je blijken te zijn.

En daarnaast hebben wij (gelukkig) geen ervaring met alle artsen en afdelingen, dus zeg dat jij de oogarts daar moet hebben. en dat is een eikel eerste klas, wil je dan niet boos op mij worden? :shock:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

sjohie schreef:Dat is het ziekenhuis van Deventer, en dan bij bezoeken van mijn vriendin en mezelf aan (oa) de cardiologen en neurologen, alsmede de afdeling pijnbestrijding en de mensen achter de MRI- en röntgen apparatuur, gedurende de laatste ~3 jaar. Ook een recent bezoek aan het UMCG ging vlot verder, daar was het zoeken van een parkeerplek het grootste probleem qua planning.

@sjohie
Ik ken het ziekenhuis en is gemoedelijk,mijn goede vriendin loopt daar bij ,heeeel wat artsen vd zomer 7 wk gelegen,kantje boord.
Topverzorging,alleen hier en daar paar foutjes.
Ze moet nu wel uit gaan wijken want de ortho en neuro weten het ook niet meer,pijnpoli ook niet dus amc gaat ze binnenkort.

Ze is verder erg tevreden over ziekenhuis.elk ziekenhuis heeft wel wat.( er spant er eentje de kroon,) veel nieuws geweest...
Moet wel zeggen dat jij unieke tijden heb dan,zei loopt ook altijd uit...en al mijn artsen hier ook.
Heb er niet zo,n moeite mee,als ze ook de tijd voor mij maar nemen,dat gebeurd. Ook dus...het zei zo :wink:

Gesloten