LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Medisch fitness niet meer vergoed!!!!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
sweetdiamond39

Medisch fitness niet meer vergoed!!!!

Ongelezen bericht door sweetdiamond39 »

Wat moet ik doen!!

Sinds mei 2000 had ik medisch fitness en nou moest de verwijzing weer opnieuw aangevraagd worden. Ik ben gewoon door gegaan met trainen maar nu wil het geval dat Tigra waar ik dus trainde de verwijzing die ik in mei gegeven had pas in september verstuurd had naar de verzekering de CZ :twisted:. Nu kreeg ik dus laatst een afwijzing ik mag niet meer vergoed trainen. Maar wie moet nou de kosten betalen van mei tot september??? Ik ben het niet van plan zelf te betalen. Waar kan ik terecht

nak

Re: Medisch fitness niet meer vergoed!!!!

Ongelezen bericht door nak »

Beste sweetdiamond39,
Ik maak al meer dan 10 jaar gebruik van medische fitness en er is nog nooit één instelling of maatschappij geweest die dat voor mij vergoed heeft.
Omdat ik gezond wil blijven zal ik dat er voor over moeten hebben.
Ongeacht de aard en de oorzaak van de medische klacht lijkt het mij toch niet overbodig om zelf ook iets bij te dragen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

hoi

Vraag eens advies bij het RPCP.

kijk op de site http://www.rpcp

Het RPCP is een clientenraad en weet heel goed de weg te bewandelen. Zij kunnen je misschien aan wat adressen helpen waar je terecht kan.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Niet te geloven.....
Iemand die zelf niets wil betalen terwijl het om zijn eigen gezondheid gaat.
Ik zelf word lekker rustig van een weekje wintersport.
belachelijk dat ik het zelf moet betalen........ :shock:

gsst

Ongelezen bericht door gsst »

tja lullig dat het niet meer vergoed krijgt. als je een krappe beurs hebt kan ik me heel goed voorstellen dat je vind dat de verzekering bij mag dragen. dat jij een laag inkomen hebt is ook niet jou schuld. verder als je ergens op rekent en het lijkt een beklonken zaak is dat erg vervelend op zijn zachts gezegd. het feit dat je dit nodig hebt voor je gezondheid betekent waarschijnlijk dat je nog meer klachten en kosten hebt dan iemand die voor een strakke buik naar de gym gaat. probeer eens bij de ombudsvrouw ofzo of een clientenraad in de buurt, misschien de gemeentelijke sozawe of iets dergelijks gewoon proberen ergens is het raak. groet

Gesloten