LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Menzis? - Je kunt nu nog overstappen....

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Mathilde D.

Menzis? - Je kunt nu nog overstappen....

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Ik zal iedereen de naturaverzekering van Menzis afraden. Wat is het geval? Bijvoorbeeld de bekende Maartensklinieken in Nijmegen zijn niet gecontracteerd. Dat betekent dat je daar voor goede orthopedische zorg niet terecht kunt. Je krijgt bij Menzis ook maar 60% vergoeding als je naar ongecontracteerde zorgverleners gaat. Het enige voordeel van Menzis is een goedkope aanvullende verzekering voor de orthodontist.

Opmerking: nu blijkt dat per 1-1-2014 de Maartenskliniek in Nijmegen wel weer gecontracteerd is. ( in2013 niet). Maar pas op: NIET voor een nieuwe heup en NIET voor een rughernia. De reden: hele goede zorg maar voor Menzis te duur. Dat moet je als verzekerde niet accepteren! Zie : https://applicaties.menzis.nl/zorgvinde ... =180&afst=
Laatst gewijzigd door Mathilde D. op 21 dec 2013 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske

Re: Menzis? - Je kunt nu nog overstappen....

Ongelezen bericht door ciske »

Hetze tegen Menzis?

vroem

Ongelezen bericht door vroem »

het is nog veel beter helemaal geen naturapolissen te nemen, juist vanwege dit soort acties door verzekeraars.
Alle verzekeraars doen dit of gaan dit doen bij naturapolissen. Zelfs restitutiepolissen schijnen niet helemaal heilig te zijn, maar zal wel veel minder financiële impact hebben dan dit..

armiva

Ongelezen bericht door armiva »

Ik ben al jaren bij Menzis (via FNV) en heb geen problemen met Menzis.
Fysiotherapie wordt ook volledig vergoed.
Hangt er natuurlijk wel vanaf welk pakket u heeft.
Met de goedkoopste pakketten heeft u inderdaad minder keus. Maar dat is bij andere zorgverzekeraars ook het geval.
Ik blijf in ieder geval mooi bij Menzis!!

Gesloten