LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] No-show rekening GGZ Delfland ondanks op tijd afbellen
No-show rekening GGZ Delfland ondanks op tijd afbellen
Ik had op 10 oktober jl een afspraak met mijn zoontje.
Wegens omstandigheden vond ik dat niet meer nodig en belde ruim een week van tevoren af.
Toch werd ik op de 10 e gebeld waar we waren.
Weer duidelijk gemaakt dat ik al af had gezegd, blijkbaar iets mis gegaan maar zou ze regelen.
Vandaag toch ineens een rekening van 50,- via "pb afspraakgemist"
Zijn er meer mensen die dit meemaken? Vind het schandalig dat ze ondanks op tijd afzeggen toch een rekening sturen en verwachten dat ik even 50 euro betaal.
PS: de rekening is gericht aan mijn 3 jarige zoontje, er staat niet eens aan de ouders/verzorgers van
Wegens omstandigheden vond ik dat niet meer nodig en belde ruim een week van tevoren af.
Toch werd ik op de 10 e gebeld waar we waren.
Weer duidelijk gemaakt dat ik al af had gezegd, blijkbaar iets mis gegaan maar zou ze regelen.
Vandaag toch ineens een rekening van 50,- via "pb afspraakgemist"
Zijn er meer mensen die dit meemaken? Vind het schandalig dat ze ondanks op tijd afzeggen toch een rekening sturen en verwachten dat ik even 50 euro betaal.
PS: de rekening is gericht aan mijn 3 jarige zoontje, er staat niet eens aan de ouders/verzorgers van
-
Re: No-show rekening GGZ Delfland ondanks op tijd afbellen
Heeft u al eens vaker afgemeld? Vaak sturen ze niet meteen het eerste verzuim een rekening. Is dat nu toch het geval, neem nogmaals contact op en protesteer omdat u tijdig heeft afgezegd.
Dit was de 1e afspraak die ik daar zou hebben met mijn zoontje.
Ben er nog niet eerder geweest.
Kan maandag de specificatie downloaden via Ziggo, Ziggo kon me net wel alvast vertellen dat ik op 1 oktober 15: 00 uur s' middags heb gebeld naar de Jeugd afdeling van de GGZ.
Kan maandag de specificatie downloaden via Ziggo, Ziggo kon me net wel alvast vertellen dat ik op 1 oktober 15: 00 uur s' middags heb gebeld naar de Jeugd afdeling van de GGZ.
klacht indienen bij ziekenhuis, hebben ze een aparte afdeling voor, een week van te voren is echt ruim op tijd afgemeld.
Enige kan zijn dat er niet op de juiste manier is afgemeld en dat het daarom niet goed verwerkt is. moet dan duidelijk vermeld staan hoe en waar dat moet gebeuren..
Enige kan zijn dat er niet op de juiste manier is afgemeld en dat het daarom niet goed verwerkt is. moet dan duidelijk vermeld staan hoe en waar dat moet gebeuren..
Nou, dat lijkt me dan 'kat in het bakkie'. U heeft uw bewijs; is duidelijk iets misgegaan bij GGZ Delfland.Mama31 schreef:Dit was de 1e afspraak die ik daar zou hebben met mijn zoontje.
Kon de specificatie vandaag al downloaden dus die is in mijn bezit.
Wat betreft manier van afmelden, dat is gewoon bellen naar de betreffende afdeling en dat deed ik ook.
Mevrouw vroeg me naar de reden van afmelding en verder was het akkoord.
Ben benieuwd morgen als ik contact opneem.
Wat betreft manier van afmelden, dat is gewoon bellen naar de betreffende afdeling en dat deed ik ook.
Mevrouw vroeg me naar de reden van afmelding en verder was het akkoord.
Ben benieuwd morgen als ik contact opneem.
Net gebeld met de GGZ en aangegeven dat ik wel degelijk heb afgebeld en ook de specificatie van mijn telefoon heb waar dat telefoontje op staat.
Er staat bij hun nergens dat ik gebeld heb, dus ze ging het even navragen bij iemand en belt mij dan terug.
Nou ik ben benieuwd...
Er staat bij hun nergens dat ik gebeld heb, dus ze ging het even navragen bij iemand en belt mij dan terug.
Nou ik ben benieuwd...
Lijkt me daar een behoorlijke administratieve puinzooi. Succes ermee.
Rekening is ingetrokken, gelukkig!
Voor uw gemoedsrust fijn: maar zo logisch als wat, zeker als men een week van te voren cancelt.Mama31 schreef:Rekening is ingetrokken, gelukkig!
-
Telefonisch? Dan krijgt u binnenkort een aanmaning per post. Want zo werkt het, geloof me.Rekening is ingetrokken, gelukkig!