LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NVS ziektekosten opmaat polis

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
jailman

NVS ziektekosten opmaat polis

Ongelezen bericht door jailman »

Geacht panel

Ik kreeg een folder van NVS verzekeringen waarin een opmaat polis wordt aangeboden, deze is verdeeld in een aantal blokken.
Als je alleen het standaard pakket pakt, ben je veel goedkoper uit dan menig andere ziektekosten aanbieder.
Zonder eigen risico kost deze polis slechts €54 + 44,60 eigen bijdrage is dit dus €98,60 per maand.
Ik ben nu bij cz en daar heb ik ook de goedkoopste zorgpolis deze kost nu €116,05 met eigen risico van €102 en gaat volgend jaar naar €126 met hetzelfde eigen risico.
Mijn vraag is de volgende, ik ken deze firma niet en weet niet of deze erg goed in de markt staat aangeschreven, kunnen jullie mij hierover adviseren?

Alvast bedankt voor de moeite,

M.vr.gr. Paul Hofkens

elselien

Re: NVS ziektekosten opmaat polis

Ongelezen bericht door elselien »

Ik heb 1 negatieve ervaring: ik belde op om te informeren naar de prijs.
De prijs werd (tot 2x toe, ik heb het namelijk nog eens geprobeerd), genoemd ZONDER de wettelijke bijdragen. Toen ik vroeg of "MOOZ" in begrepen was, werd ja geantwoord terwijl dit niet zo was. Toen ik verder vroeg bleken de Wettelijke bijdragen (de term die NVS gebruikt), niet inbegrepen.
Ik raad liever FBTO of Ohra aan. Kies bij OHRA voor "het BASIS PLAN VAN HET ZORGBEWUSTPLAN". Dit is een uitgeklede verzekering , maar wel goedkoop. De service van Ohra is uitstekend.

pankie

Re: NVS ziektekosten opmaat polis

Ongelezen bericht door pankie »

De behandeling bij Ohra goed? Daar kun je van mening over verschillen. Lang is het inderdaad prima geweest, maar de laatste is de behandeling bij Ohra (en niet alleen bij de ziekenfondsverzekering) beneden alle peil!

Gesloten