Wie heeft - net als ik - nog niet zo lang geleden een been moeten missen (of kent iemand die dat is overkomen) en heeft ook het ene na het andere mankement aan de prothese:
verkeerde afstelling, niet-passende koker, en meer van dat soort ongemakken die steeds maar weer voordoen ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onderbeenprothese
Re: onderbeenprothese
Hallo Ted, heb je vraag/probleem gelezen, en heb zelf godzijdank beide benen nog, maar heb vaak met jou probleem te maken.
Ik werk zelf ik de orthopedie en zie dus veel amputaties en de daar bijbehorende beenprotheselogie.
Het is erg jammer dat je orthopedische instrumentenmaker dit probleem niet op kan lossen.
Het kan zijn dat je een erg moeilijke stomp hebt? Erg gevoelig e.d., of misschien is er niet goed genoeg gekeken naar je actieviteiten en hobby's e.d.
Bespreek het nog eens rustig met je huidige orth. instrumentmaker, en anders ligt niets jou in de weg om het eens bij een ander te proberen toch?
Vraag anders eens als je er met hem niet uit kunt komen, of de vertegenwoordiger van de beenprot.onderdelen er eens een kijkje naar kan nemen, hebben wij ook wel eens gehad als we er met een patient niet meer uit kwamen.
Ik wens je veel succcccccces en hoop dat het opgelost gaat worden voor je.
Groetjes van veronique.
Ik werk zelf ik de orthopedie en zie dus veel amputaties en de daar bijbehorende beenprotheselogie.
Het is erg jammer dat je orthopedische instrumentenmaker dit probleem niet op kan lossen.
Het kan zijn dat je een erg moeilijke stomp hebt? Erg gevoelig e.d., of misschien is er niet goed genoeg gekeken naar je actieviteiten en hobby's e.d.
Bespreek het nog eens rustig met je huidige orth. instrumentmaker, en anders ligt niets jou in de weg om het eens bij een ander te proberen toch?
Vraag anders eens als je er met hem niet uit kunt komen, of de vertegenwoordiger van de beenprot.onderdelen er eens een kijkje naar kan nemen, hebben wij ook wel eens gehad als we er met een patient niet meer uit kwamen.
Ik wens je veel succcccccces en hoop dat het opgelost gaat worden voor je.
Groetjes van veronique.