LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oz zorgverzekeraar

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
b.olsen

oz zorgverzekeraar

Ongelezen bericht door b.olsen »

ik heb een vraag , wie weet daar een antwoord op? op 28 december 2004 kregen wij de premiewijziging van oz binnen, daar wij het niet eens waren met de premieverhoging , heb ik begin januari 2005 per aangetekend de verzekering opgezegd. hun beweren nu dat de opzegging alleen per 1 -2 -2005 kan. wij zijn inmiddels elders verzekerd per 1-01-2005. wie weet of oz dit zomaar mag doen , want geldt de 60 dagen termijn dan niet. ? :x

Jansje

Re: oz zorgverzekeraar

Ongelezen bericht door Jansje »

Had je daar geen bevestiging van gekregen dan? Ik was ook op zoek geweest en daar zie men, dat hun ( de nieuwe verzekeraar dus ) de oude verkering op zouden zeggen. In ons geval is het niet door gegaan omdat het in feite voor ons niet zoveel scheelde.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Correctie= verzekering :oops:

b.olsen

ja, maar op de bevestiging hadden ze doodleuk per 1-02-2005 gezet , en nu willen ze dus dat wij de premie van januari nog aan hun betalen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk ook wel, dat je opzegging kort dag was. Als je bij je nieuwe verzekering ook de maand Januari betaalt hebt, probeer het daar dan te laten corrigeren. Of anders er toch nog nog even achteraan gaan bij je oude verzekering.

b.olsen

dat zal ik zeer zeker doen, maar bedankt voor de informatie. :)

Jansje

B.Olsen, mag ik vragen? Ik las op een anderen topic, dat je nogal een zwakke gezondheid hebt. Was het dan niet moeilijk om over te stappen naar een andere verzekering? Ik bedoel eigenlijk, deden ze niet moeilijk voor de aanvullende verzekering dan?

b.olsen

nee, hoor, ik ben heel eerlijk geweest, wij konden meteen bij ander zorg terecht, ik moet alleen wat papieren op sturen, dan wordt het geregeld door de afdeling verhaalzaken.maar het geeft niet als wij de premie over januari aan oz moeten betalen, want we hebben nog een dikke vette rekening van de tandarts liggen van januari ( van mijn partner) dan mogen ze dat fijn uitbetalen,

Jansje

Ook bedankt dan voor jou info. Tja, ik dacht het zo, omdat je het nogal eens hoort dan ze je dan niet aannemen.

En het beste met je hoor! :wink:

b.olsen

dank,je, :D :D :D

Gesloten