LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ozon tandarts ?

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Roderick van den M.

Ozon tandarts ?

Ongelezen bericht door Roderick van den M. »

De discussie was al verdwenen.
Maar feit blijft dat Ozontandzorg in sneek gewoon doorgaat met het
behandelen van patienten.

Ik ben zelf vijf keer op bezoek geweest omdat ik nu eens wilde ervaren, waar het allemaal over ging en wat daar van waar is.

Ik heb een kies met een wortelpuntontsteking vier keer laten behandelen. De ontsteking is daadwerkelijk weggegaan. Het enig probleem is .. het was TIJDELIJK ! !

Na 3 maanden komt de ontsteking vanzelf weer terug. Eventueel met pijn, maar het kan ook pijnloos zijn. Vaak komt er wel een fistel (blaasje met pus) naast de getroffen kies.

Uit mijn ervaring maak ik op:

OZON ONTMET TIJDELIJK ! MAAR BIEDT GEEN BLIJVENDE OPLOSSING !

Voor zo'n € 3500 bied men wel een behandelplan van 3 jaar aan, waarbij je om de paar maanden terug komt om een korte behandeling te ondergaan. Maar ook na die periode zullen de problemen opnieuw de kop opsteken.

Ook beweringen op de website van Ozontandzorg dat tanden witter zouden worden of tandsteen verdwijnt zijn commerciele leugens. Dat heb ik nu zelf kunnen aanschouwen.

In mijn geval blijft een wortelkanaalbehandeling bij de reguliere tandarts helaas de enige blijvende oplossing.

Wel denk ik het dat bij kleine gaat jes en tandvleesontsteking aanvulling kan geven.

Mathilde Ozon

Re: Ozon tandarts ?

Ongelezen bericht door Mathilde Ozon »

In 2008 en 2009 heb ik Ozontandzorg gehad, volgens het 3 jarenplan, dat toen 2500 euro was, een rib uit mijn lijf, maar ik dacht er goed aan te doen er werd mij beloofd dat ik na die behandeling nooit meer een behandeling van de tandarts nodig zou hebben. Ik ben vegetarier dus dat dieet met veel vlees vond ik al heel bedenkelijk, aangezien wij mensen een verteringsstelsel en een (kauw)gebit hebben dat meest geschikt is voor plantaardig voedsel. Maar soi, ik geloofde in het ozonverhaal en met het voordeel van de twijfel nog steeds, maar niet in de wijze waarop Brandsma zijn praktijk runt, door mensen iets voor te spiegelen wat achteraf niet blijkt te kloppen en daar heel veel geld voor vraagt. Toen ik nog binnen de periode van 3 jaar weer naar mijn tandarts ging bleek mijn gebit in slechte staat, dwz. ik had zoveel tandsteen dat ik naar de mondhygieniste moest en die had 2 behandelingen nodig om dat weer op te ruimen. Zoveel tandsteen had ze nog niet eerder verwijderd. Verder kreeg ik een fikse rekening die gelukkig nog door de zorgverzekeraar werd gedekt. Maar ik was erg geschrokken en voelde me ernstig bedrogen door de Ozontandzorg. Op internet of in deze discussie las ik dat het IGZ met Brandsma had afgesproken dat als mensen ontevreden waren zij hun geld terug moesten krijgen. Dus ik heb Brandsma daar een paar brieven over gestuurd, maar hij antwoordde dat geen geld terug zou krijgen en dat ik dan maar een advocaat moest nemen. Toen heb ik ook een paar brieven naar IGZ gestuurd, en zij gaven ook aan dat ik een advocaat moest nemen. Inmiddels weten we ook wel dat het IGZ uitermate slecht functioneert, waardoor de heer Brandsma ongestraft zijn praktijk kan voortzetten, en mensen allerlei verhaaltjes op de mouw speld, die je natuurlijk maar al te graag zou willen geloven.
Wees dus gewaarschuwd! bij deze..

Mathilde Ozon

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

verteringsstelsel en een (kauw)gebit hebben dat meest geschikt is voor plantaardig voedsel
Misschien andere discussie maar we hebben "Snij"-tanden , die niet nodig zouden zijn igv plantaardig voedsel, bovendien had ons verteringsstelsel dan ook wel een stuk of 7 magen gehad.

Bovendien, het doodmaken van planten om te eten is helemaal niet plant-aardig, het is zelfs plant-on-aardig.

vroem

Ongelezen bericht door vroem »

IGZ heeft geen grip erop omdat het als alternatieve geneeswijze te boek staat, dat moet dus inderdaad via de rechtbank.
Alles wat hierboven staat heb ik in die andere discussies al herhaaldelijk laten weten, alleen om een of andere reden gelooft men liever iemand die zelf aangeeft ver buiten de grenzen van het apparaat te werken zoals aangegeven door de leverancier zonder goede vervolgcontroles en duidelijke dossiervorming.

Maar nogmaals: alle klachten met deze praktijk kunnen alleen middels een advokaat aangepakt, helaas heeft de IGZ| geen zeggenschap en mogelijkheden in de alternatieve sector.

als je trouwens de zoekfunctie gebruikt op ozon en brandsma komen d eoude topics gewoon nog naar boven, staan dus nog steeds op de server gelukkig, want iemand die kritisch is en goed leest kan daar heel veel nuttige info uit halen.

Gesloten